adsfiklam Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Er det noen som har prøvd My Friends? Vet at det er noe lignende MSN og at du kan se om noen av dine venner har mobilen på, men hva mer enn det kan du gjøre? Takk Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Prøv med noen utlendinger, ingen mulighet for å bruke denne tjenesten i Norge siden ingen tele operatører her i landet har valgt å installere det! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ja, det fungerer som abre F på telefonene til pappa. Men herregud! Søk folkens. Sikker på at jeg leste minst 2 tråder om My Friends med URL til hvor du skal registrtere deg forrige natta. natta! Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Men herregud! Søk folkens. Sikker på at jeg leste minst 2 tråder om My Friends med URL til hvor du skal registrtere deg forrige natta. Det var jo ikke det jeg lurte på. Vet at man registrere seg her. Det jeg lurte på var: Vet at det er noe lignende MSN og at du kan se om noen av dine venner har mobilen på, men hva mer enn det kan du gjøre? Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Prøv med noen utlendinger, ingen mulighet for å bruke denne tjenesten i Norge siden ingen tele operatører her i landet har valgt å installere det! Feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå