Gå til innhold

trenger hjelp til å velge !

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvilket jeg skal velge og vil derfor at dere legger inn gode forslag fra microplex ! den jeg tenker på nå er denne

så vær så snill å legg inn forslag til kabinett..fullstendige sett med vannkjøling og andre modde saker fra microplex ! :thumbup:

tusen takk ! :w00t:

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja er etter litt å modde ! vil kanskje ha vannkjøling også fordi jeg skal ha AMD 64 FX-53 og nVIDIA 6800 ultra "golden sample" og vil ha ett kabinett hvor det er mulig for å modde..vil ha vindu også..men også mulighet for å ha vifter istenden for vannkjøling hvis det ikke blir det ! er en vill laner så vil ikke ha noe cheiftec eller bigtower..holder meg til midi-tower ! så sleng inn forslag ! :thumbup:

NB ! socket er 940 !

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
Ja er lite etter litt å modde ! vil kanskje ha vannkjøling også fordi jeg skal ha AMD 64 FX-53 og nVIDIA 6800 ultra "golden sample" og vil ha ett kabinett hvor det er mulig for å modde..vil ha vindu også..men også mulighet for å ha vifter istenden for vannkjøling hvis det ikke blir det ! er en vil laner så vil ikke ha noe cheiftec eller bigtower..holder meg til midi-tower ! så sleng inn forslag ! :thumbup:

NB ! socket er 940 !

Regner med at pris ikke spiller noen rolle siden du skal ha cpu i den prisklassen?

Lenke til kommentar

Først av alt, gratulerer med lotto gevinsten ;)

Når det gjelder kabinet for å stuffe alt inn i, så er Lian Li sine kabinetter et godt valg som regel, men må ha en varsom hand om modding skal bli pent.

Skal ha den hardware du beskriver, legg vekt på kjøling, det kan nemlig bli varmt med det du beskriver ;)

Et kabinett med 120mm vifter er heller ikke å forakte, da man kan feste de fleste signle 120mm radiatorene med få modifikasjoner. Compucase mener jeg har dette, men dette er da ikke i alu.

Lenke til kommentar

Regner med at pris ikke spiller noen rolle siden du skal ha cpu i den prisklassen?

tja..du kan nesten si det..harf sittet på denne VELDIG lenge nå ! :wow:

nVIDIA geforce2MX/MX400

og en drit av AMD athlon cpu

256MB ram så

jeg bestemte meg for at NÅ var det nok..som jeg samtdig konfirmerete meg på

søndag ! :p

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til å slette en post fordi du mener det ikke går, men med det emnefeltet ber denne om å stenges. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Akkurat nå sier det ikke mye om hva det er du skal velge. Det kan være rosa eller rød sparegris for alt jeg vet ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...