P-in-P Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Hei! Som dere sikkert skjønner så skal jeg kjøpe meg et digitalkamera... Mine kriterier: - Under 1000 kr - Må ha skjerm - Må ha klare fine bilder selv ved høye oppløsninger (eks. 1600*1200), ikke noe kornete her nei! - Bør ha mere enn 8mb med lagringsplass - Det skader heller ikke hvis det er lite... Dette er egentlig en videreføring av Elkjøp sitt HP C435 kamera til 899?, som jeg postet før i dag. Jeg kan til nød strekke meg til 1500,- og det er ikke vits å annbefale kamera som går over den prisen om det så er med en krone. Det er veldig irriterende når folk gjør det og det skjer veldig ofte Hvis dere alikevel ikke klarer å dy dere så ta heller med det i tillegg til det under 1,5k BTW: Går det ikke ann å sette på e-post varsling lenger ? Endret 25. mai 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
dragon9 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg vil anbefale Kodak! PERFEKT for deg!! koster ca. 800-900kr. Les mer på linken som du finner i signaturen min! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Jeg vil anbefale Kodak!PERFEKT for deg!! koster ca. 800-900kr. Les mer på linken som du finner i signaturen min! Joda, det så greit ut det der! Har du noen bilder du har tatt som jeg kunne fått sett? Hvis det er greti så send den over messenger, se profil for adresse! Edit: Vet det er eksempler på siden, men... Endret 25. mai 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå