defzx Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Stte opp server guide, hadde vært konge! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 mandrake 10 cd`ene ligger og venter foran meg så senere i dag starter jeg portingen over til linux, litt lettere å skrive litt linux stoff i linux. Får se om jeg ikke kan komme med noen basic guides som "alle" faktisk klarer å forstå Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Vis det er interese for det kan sikkert jeg skrive en slackware 9.1 installasjons guide/kofiguresjons guide. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 har noen forslag... - sette opp en samba-filserver for nybegynnere? (var min vei inn til linux-verdenen ) - wlan i linux? Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) mandrake 10 cd`ene ligger og venter foran meg så senere i dag starter jeg portingen over til linux, litt lettere å skrive litt linux stoff i linux. Får se om jeg ikke kan komme med noen basic guides som "alle" faktisk klarer å forstå hvorfor poster du ikke på hw.no at mandrake 10.0 er kommet ut da og at den er tilgjenglig til alle. den ble fri for alle sist uke. og det hjelper med PR til linux at dere gjør det.. edit: ja, i den mandrake som du laster ned så er det ikke så mange programmer som følger med, men dette kan du fort og enkelt forandre ved å legge til http://urpmi.org/easyurpmi/index.php noen her ifra. anbefales. Endret 29. mai 2004 av tivolieselet Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 har noen forslag... - sette opp en samba-filserver for nybegynnere? (var min vei inn til linux-verdenen ) - wlan i linux? Wlan i linux kan kanskje jeg skrive noe om. Skriver dette paa en laptop med Intel PRO/Wireless 2100-kort i Lenke til kommentar
Simon Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Wlan i linux kan kanskje jeg skrive noe om. Skriver dette paa en laptop med Intel PRO/Wireless 2100-kort i Ja, det tror jeg det er mange som kunne trenge en liten tutorial om! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 mandrake 10 cd`ene ligger og venter foran meg så senere i dag starter jeg portingen over til linux, litt lettere å skrive litt linux stoff i linux. Får se om jeg ikke kan komme med noen basic guides som "alle" faktisk klarer å forstå hvorfor poster du ikke på hw.no at mandrake 10.0 er kommet ut da og at den er tilgjenglig til alle. den ble fri for alle sist uke. og det hjelper med PR til linux at dere gjør det.. edit: ja, i den mandrake som du laster ned så er det ikke så mange programmer som følger med, men dette kan du fort og enkelt forandre ved å legge til http://urpmi.org/easyurpmi/index.php noen her ifra. anbefales. Altså..... det er jo skrevet.... for lenge sia -> http://programmer.no/art.php?artikkelid=7699 Men kan hende at hw.no ikke linket til den. Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hva med noe sann som toms hardware har gjort da.. de la ut filmer av hvordan du skulle gå over ifra windows til linux da. Tutorials i form av film må jo være guddommelig brukervennlig! Kommer det opp noen sånne så tror jeg mine Linux-kunnskaper ville økt på sekundet. "Se og lær". Det er da viktig at filmene blir laget i et format for alle. Irriterer meg grenseløst når filmklipp ment for Linux-brukere bare kan kjøres i Windows Media Player. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå