Bone Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er det mange som har gått vekk fra Sygate Personal Firewall, nå etter den har blitt "nedlagt"? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har gått fra Sygate til Outpost. Må si jeg likte mye bedre sygate sin. Outpost maser i det uendelige om programmer som har enret seg siden sist osv, til tross for at dette er programmer som IE, Firefox og andre programmer jeg har gitt full tilgang til nett. Utrolig irriterende å hele tiden måtte svare på en popup boks. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Like dumt å fortsatte med Sygate da, eller? Eller er det slik at de "går ut på dato" ? Eller er ikke dette SÅ aktuelt? Men, hvis Sygate var den "Store Gode" sist/før; Hva er best nå? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) jeg bruker sygate 5.6 ennå, ser at den fortsatt er anbefalt av noen iallefall.... punkt 17 på denne lista: http://www.msblog.org/2006/12/17/50-free-e...consider-using/ Endret 21. desember 2006 av mandela Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Faktisk litt vanskelig å finne gratis firewall med støtte for All Windows version nå. Sygate er jo borte, og de andre kjente virker ikke på Win98 & WinME lengre. Leste om Kerio Firewall i en tråd her, lastet ned en eldre ver. fra filehippo.com med Win98/ME støtte, men under installasjon kom det beskjed om at den kun virket på 2000/XP Fant dog en tilslutt på download.com; Filseclab Personal Firewall. Har innstalert denne, fungerer utmerket. http://www.download.com/Filseclab-Personal...4-10421598.html Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Hei! hvilken brannmur er best NÅ? følger det med brannmur på gratise AV program, eller er dette noe man må kjøre ved siden av? og hva gjør egentlig brannmur? Endret 25. januar 2007 av FDviking Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Ifølge en leak test jeg kom borti like før jul så var Comodo firewall den tetteste av alle . Den var til og med tettere en alle payware versjonene som var med i testen. Jeg brukte selv sygate før , men har nå gått over til Kerio firewall Her er forøvrig en liten gjennomgang/veiledning til kerio Hvis du bruker Firefox , så ikke slå på web filtrering. Den struper hastigheten på internett. Bruk heller Adblock filterset (det er iallefall min erfaring ). Endret 25. januar 2007 av johome Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Har du litt peiling på brannmurar, så bruk Safety.Net! Beste brannmuren eg har prøvd, brukar omtrent INGEN ressursar, enkel å sette opp og profesjonell Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Bruker ZoneAlarm free på laptopen med Windows XP og det fungerer greit. Men leste en artikkel for en stund siden at Zonealarm er et ganske lett program å komme gjennom for de som kan det. Men om en privatperson trenger å være redd for dette er noe annet. Tror ikke en person i Polen gidder å hacke seg inn på pc-en min. Det er nok heller automatiske program som prøver å finne åpne hull inn. Da er nok Zonealarm greit nok. På den stasjonære bruker jeg Linux. trengs ikke nærmere forklaring der. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 http://personalfirewall.comodo.com/ Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ok det er helt sikkert min PC det er problemer med, men nå har vsmon.exe som er en tjeneste fra ZoneAlarm hengt seg 2 ganger og CPU ligger på 100% hver gang. Dermed er ZA avinstallert. Får prøve Comodo igjen, selv om jeg hadde noen problemer med denne og Utorrent. Flere som har opplevd problemer med Comodo og Utorrent? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det kan nok stemme. Kræsja i et sett! Ikke å anbefale Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 holder det å bruke windows brannmur som følger med på pc-en? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Windows brannmuren har fått ganske dårlege resultat i testar, og personleg vil eg anbefale å bruke ein anna. Visst du har litt peiling - Safety.net Veldig god, og gratis for ei periode. Endret 11. februar 2007 av kazzkizz Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Den innebygde firewallen funker utmerket så lenge du ikke driver med altfor mye tull. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som kan si om comodo firewall virker i Vista? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Det har enda ikke kommet en versjon som søtter Vista. så tror ikke det funker gitt. Endret 27. februar 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har brukt Sygate til nå, men er på tide å prøve noe nytt etter at jeg kvitta meg med den stasjonære pc-en og kjøpt meg bærbar. Skal teste Comodo + at jeg har kjøpt Nod32 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Synes comodo maser for mye. Enkelte programmer burde den automatisk laget tilgang til, slik som IE, Forefox, msn, outlook og en rekke andre programmer. Lenke til kommentar
Hobbyhorse73 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Den innebygde firewallen funker utmerket så lenge du ikke driver med altfor mye tull. 7921953[/snapback] Den er bra hvis man ikke bruker dataen, noe annet duger den ikke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå