VeXx Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei! Lurer på hvordan det kan gjøres. Altså alt jeg gjør på skjermen skal spilles inn? Ikke inni spill, men i selve OS'et takker for svar Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 tror dette programet er noe da; easy video capiture men vet ikke hvordan det fungerer.... har ikke prøvd det selv Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Fraps kan jo brukes da? men er ikke noe jeg kan anbefalle... Driver å tenker på et program her, husker ikke hva det heter. Het noe med Camsamia eller Camsania, jeg husker at det var utrolig enkelt å bruke, samtidig så kan du ta opp i alle slags codecer. Men jeg husker ikke hva det heter altså, har søkt på det, men finner det ikke... Kan noen av de på forumet vet hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Fraps kan jo brukes da? men er ikke noe jeg kan anbefalle... Driver å tenker på et program her, husker ikke hva det heter. Het noe med Camsamia eller Camsania, jeg husker at det var utrolig enkelt å bruke, samtidig så kan du ta opp i alle slags codecer. Men jeg husker ikke hva det heter altså, har søkt på det, men finner det ikke... Kan noen av de på forumet vet hva jeg snakker om? OK og det kan kjøre native FPS (25/24 eller 30) ? Det Easy Video Cap var ikke så bra, men takker for forslaget Lenke til kommentar
gspr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Fraps kan jo brukes da? men er ikke noe jeg kan anbefalle... Driver å tenker på et program her, husker ikke hva det heter. Het noe med Camsamia eller Camsania, jeg husker at det var utrolig enkelt å bruke, samtidig så kan du ta opp i alle slags codecer. Men jeg husker ikke hva det heter altså, har søkt på det, men finner det ikke... Kan noen av de på forumet vet hva jeg snakker om? Camtasia? Trådstarter: Dette hører IKKE hjemme i "annet om hardware"! Hvor er hardwaren i dette? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Webcamet Vet det er feilpostet, men var litt usikker Lenke til kommentar
JensL Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det er vel Camtasia fra Techsmith dere mener? Det skal kunne gjøre det du tenker på. Se også på SnagIt fra samme folka. www.techsmith.com JL Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei. Windows Media Encoder har mulighet for screencapture.. -Kisp Lenke til kommentar
jigvik Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 CamStudio - http://www.brothersoft.com/Multimedia_Grap...tudio_3944.html Bruker det fra tid til annen - funker veldig bra. Enkelt å bruke. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det beste er Camtasia studio, kan lastes ned herfra. Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Har laget flere screencasts på system-log.com med BB FlashBack fra BB Software. Fungerer veldig bra og er veldig lett å sette seg inn i. Du kan da ta opp fra hele skjermen, fra et vindu, eller fra et visst sted på skjermen. Du kan lese litt mer om BB Flashback her! PS : her kan du se en screencast som jeg har laget med BB, for å se om det er noe for deg : Configuring uTorrent for network use Endret 23. mars 2010 av System-log.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå