cheeplix Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 skal sette opp nettverk for to pc'er. min pc har dual lan. den andre har det ikke. trenger jeg hub da? eller kan jeg bare bruke en kabel eller.no? takk for svar. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hvis det er nettverkskort på begge pcene, er det bare og bruke en krysset kabel i mellom de Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 en link-kabel? Hehe. Nybegynnerspørsmål Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 JA.. En krysset LiNKEKABEL / TP KABEL Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Men jeg vil anbefale og bruke en Switch evt. en hub. Men ja du kan bruke krysset kabel som Anubizzzz sa Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Men jeg vil anbefale og bruke en Switch evt. en hub.Men ja du kan bruke krysset kabel som Anubizzzz sa HVORFOR vil du anbefale switch/hub? Vi har hittil ikke fått noe info som tilsier det. Vennligst utdyp -Ingebrigt Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Men jeg vil anbefale og bruke en Switch evt. en hub.Men ja du kan bruke krysset kabel som Anubizzzz sa HVORFOR vil du anbefale switch/hub? Vi har hittil ikke fått noe info som tilsier det. Vennligst utdyp -Ingebrigt For når du bruker en switch eller en hub så blir det jo et mye raskere nettverk. Derfor vil jeg annbefale det. Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 For når du bruker en switch eller en hub så blir det jo et mye raskere nettverk. Derfor vil jeg annbefale det. Mellom 2 maskiner? Tull! Vis gjerne til testresultater som beviser dette. -Ingebrigt Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 For når du bruker en switch eller en hub så blir det jo et mye raskere nettverk. Derfor vil jeg annbefale det. Mellom 2 maskiner? Tull! Vis gjerne til testresultater som beviser dette. -Ingebrigt Hmm Det kan bli et lite problem å få bevist det. Du har sikkert rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå