NaboeN Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Noen som vet hvor jeg kan skaffe styling til en 2000mod Jaguar XJR..?? Har prøvd over alt, men finner ikke noe.. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Hva er vitsen med å style den bilen?? den er jo så sinnsykt digg fra før av!! eneste er vel at du kan putte på noen finere felger! Endret 28. mai 2004 av chosebakken Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Sry, men er enig.... XJR er en av de peneste bilene i verden. De rundeformene utelukker nesten mulighetene for "skjørt". Men du kan jo alltid mekke selv. Men tror neppe du får noe bedre resultat, for her har jaguar virkelig klart å lage en pen og tidløs bil! Lenke til kommentar
LiaLoco Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kansje du kan finne det på www.streetdesign.no Digg bil du har Lenke til kommentar
NaboeN Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Kansje du kan finne det på www.streetdesign.no Digg bil du har Takker.. liker bilen jeg også kan du godt si fant desverre lite på den siden.. fant noe men det var til eldre modeller... Kunne tenkt meg å finne en finere "rumpe" til bilen.. den går litt for mye opp bak etter min smak.. Kan poste noen bilder en annen dag.. Tror dere at stylinga til X-type passer til XJ?? Har funnet mye rå styling til X-typen.. kunne tenkt meg å ha det på min.. Endret 5. juni 2004 av NaboeN Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Nå er jo x-type en helt annen bil da.. Så da må stylingen isåfall seriøst moddes for å passe... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Noen som vet hvor jeg kan skaffe styling til en 2000mod Jaguar XJR..?? Har prøvd over alt, men finner ikke noe.. fy faen az...du har en rå bil, koster ikke den noe j****** mye? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jo, den koster vel 1.2 MILL? Lenke til kommentar
NaboeN Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Jo, den koster vel 1.2 MILL? Neineinei.. Den kostet nøyaktig halvparten... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) 19 Februar 1987 Og du er 17 år... hvor har du fått pengene fra da? Endret 23. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
NaboeN Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Og du er 17 år... hvor har du fått pengene fra da? Låner penger av faren min.. Vi har dilla på engelske biler begge to så det var ikke vanskelig å få lån.. så når jeg selger bilen får han de pengene, så betaler jeg det som er igjen opp til kjøpspris.. Litt dårlig forklart kanskje.. Men det blir nok en stund til den blir solgt jah... Lenke til kommentar
Fx-1 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Her er et "alternativ" til styling, som det var nevnt tidligere stilige felger! http://www.cardomain.com/memberpage/442431 Men de koster nok det hvite i øya. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Åja, tenkte på XJR? den som Autofil prøvde kostet vel 1.6mill? men det var vel sikkert en nyere versjon! Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jaguarer skal ikke styles. Lenke til kommentar
dh24411 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Felger finner du på www.paramount-performance.com styling finner du på www.mikipreparation.com (mulig du må ringe dem? prøv å få tak i noe fra majestic i japan..... Dette er den europeiske forhandleren) Ellers er ikke Jaguar bilen for styling,men noe finnes vel. kjøp et nummer av Jaguar world, kanskje du finner noe der.... Selv har jeg en series 1 Daimler så jeg har ikke så mye peiling på nyere... Endret 14. juli 2004 av dh24411 Lenke til kommentar
NaboeN Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Etter at folk har sagt til meg at jeg ikke bør style den så har jeg tatt til vett.. Så etter å ha tenkt over det en del så har jeg komt frem til at den ikke skal styles..! Jeg synst den er mer enn fin nok sånn som den er... EDIT: Vil alikvevel takke for alle svar med tips om stylig! Endret 14. juli 2004 av NaboeN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå