notalive Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Heisann, jeg lurerpå om det er mulig å bruke vanlig steriohøytalere på pc`n uten forsterker? - notalive Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Heisann, jeg lurerpå om det er mulig å bruke vanlig steriohøytalere på pc`n uten forsterker? - notalive må nok ha en forsterker imellom jah... Lenke til kommentar
notalive Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Heisann, jeg lurerpå om det er mulig å bruke vanlig steriohøytalere på pc`n uten forsterker? - notalive må nok ha en forsterker imellom jah... Pokker... da sliter jeg, jaja klarer vel å vente en uke på surround annlegget Lenke til kommentar
notalive Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Sterio? Ja... sånne man bruker å ha i stua, jeg vet ikke annet ord i farten Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Et annet godt ord du kan bruke er evt. stereo. Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Sterio? du skjønte vel hva han mente?? Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Skjønner ikke vitsen med å reagere på en så liten tasteleif egentlig. Mvh MajorP Lenke til kommentar
radiated Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Da må du iallfall bruke aktive høyttalere. hvis du kobler linjenivå rett på høyttaleren blir lyden veldig veldig veldig svak :-) Ta en titt på procom.no. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 *Kremt* "Stereo" er bare en betegnelse på at lyden har to kanaler, derfor et stereoanlegg gjerne har 2 høyttalere, et anlegg med èn høyttaler vil i praksis være et monoanlegg, og et surroundanlegg er ikke et stereoanlegg. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Tja... Det kommer jo ann på hvor effektive høyttalerne dine er. Det finnes feks. hornhøyttalere som kan drives greit av en discman. Men etter alle solemerker funker det IKKE. Hvis du er utålmodig kan du jo lete på loftet og se om du finner en gammel kasettspiller el. du kan bruke. (Mimrer tilbake til gamle dager og tiden før konfirmasjon... Rommet fult av loppishøyttalere, et utgammelt Beocenter som ikke kunne skrus sammen lenger og headsetutgangen på den gamle Sharpen som signalkilde... AC/DC har aldri vært kulere enn de var den gang.... "Oooooaahahahaaa THUNDER! Oooooaahahahaaaa THUNDER!" ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå