Gå til innhold

Gainward Gf 6800GT "GS" har 16 pipelines.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:w00t: Da blir det et overklokkings monster kanskje. Håper på det. Da ser det ut til at ATI trekker det korteste strået. Denne gangen.

Du må ikke glemme at GT har bare en molex tilkobling som begrenser muligheten til overklokking.

Og X800Pro klokker som bare juling.

Lenke til kommentar

Dette er altså et Golden Sample kort som gir deg en mulighet til å klokke noen Mhz uten å tape garantien. Dette betyr at kjølingen og minnen er bedre enn vanlig 6800GT dvs. at den kan klokkes mer :yes:

Dette stemmer fordi jeg har hatt flere Golden Sample kort fra Gainward og ALLE hadde bedre kjøling og minne enn vanlige utgaver av samme kort.

GAINWARD= :thumbup:

Lenke til kommentar
Du må ikke glemme at GT har bare en molex tilkobling som begrenser muligheten til overklokking.

Er ikke det litt tidlig å si? Ikke at jeg vet bedre, men jeg tror kanskje akkurat dette vil være best å se hvordan det blir.

Mener å huske at jeg leste at det kommer med to, men at du bare trenger å bruke en vis du ikke skal overklokke eller er jeg helt på jordet? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Og X800Pro klokker som bare juling.

Flere testsider har jo klokket den opp til Ultra nivå...

Så... Vent til du ser flere tester før du trekker noen konklusjoner!

Edit: Der har vi bilde ja... Perfekt for meg hvis prisen blir bra... DualDVI :thumbup:

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar
Hvilket av ATI X800 og Nivida 6800 blir best sett vitenskapelig og graffik messig ? :hmm:

Vanskelig å si... 6800 er et rimelig nytt design, X800 er bare en "9800XT på sterioider". Så jeg vil si at nVidia sitt kort er mest avansert ut i fra designet...

Grafikk messig er de likere enn noen gang ut i fra det jeg har sett

Lenke til kommentar
Du kan aldri har for mye kjøling vet du ;)

Kjører selv 7 vifter oxo, men vannkjøling får ned temperaturen mye mer enn luft noensinne vil klare.

Forresten, forestill dere en Ultra Extreme Edition, kompressorkjølt :dribble:

ja men poenget var at det holder ? blir vel ikke for varmt forde om jeg klokker litt på skjermkortet ? :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...