Gå til innhold

Skal kanskje kjøpe Gamecube med Zelda...

j0rn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal kanskje kjøpe Gamecube med Zelda for 800 kroner på el-kjøp. Kommer jeg til å angre på dette, eller er dette et KJEMPE spill...?

Kjøp deg heller en Xbox og ninja gaiden, du blir ikke skuffet! :yes:

tror ikke han blir skuffet av zelda heller. gamecuben har også spillopplevelser som ps2 og xbox sliter med å produsere.

Lenke til kommentar

ja jeg var jo på el-kjøp i går og skulle handle den pakka med gamecube + zelda for 795, men de sa at tilbudet var gått ut!! De sa at det akkurat hadde kommet en ny tilbuds avis og gamecuben var ikke med der, derfor var tilbudet ute

Lenke til kommentar
ja jeg var jo på el-kjøp i går og skulle handle den pakka med gamecube + zelda for 795, men de sa at tilbudet var gått ut!! De sa at det akkurat hadde kommet en ny tilbuds avis og gamecuben var ikke med der, derfor var tilbudet ute

Gammelt Tilbud, men jeg handla min på LEKEBUTIKK, der sa de at de hadde et tilbud, et gratis spill(Zelda Bonus disk) og gamecube for 999,-(Da hadde jeg eltt over hele byen så da var jeg glasd og takket ja).

Sjekke på lekebutikker og space world du poser ut med en tusenlapp men det er verdt det :yes: .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ambefaler at dere ikke kjøper gamecube i det hele tatt. Det er flere grunnder til dette.

1. De skal slutte med produksjon av hardware og software til denne konsollen.

2. Du får mer underholdning ved og kjøpe en xbox. Jeg har alle tre konsollene.(ps2,xbox,gamecube) + Sega saturn, Sega Dreamcast. Og gameboy pocket. Men det snakker vi ikke om. Xbox er definitivt den konsollen du får mest ut av. Du kan kjøpe oppgraderinger til spillene dine Eks:(Flere baner, fler biler,). Du kan koble deg opp til Live.

Med mindre du har en xbox fra før.

Ps. Jeg sier ikke dette for at jeg er en xbox fan.

Lenke til kommentar

Ja, nintendo gir seg veldig lett, en SNES med 16Bit holdt bare i 7 år til 1997, og det da 64bit maskinene var på marked, og gamecube får ingen flere spill! Metroid og Zelda kommer ikke, ingen nye pokemon spill, ikke noe mere Mario, og ikke noe som helt monkey ball. Har en ting og si, ikke ta det ille opp men det du sa der var

:devil: BullShit :devil:

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Jeg ambefaler at dere ikke kjøper gamecube i det hele tatt. Det er flere grunnder til dette.

Det burde være straffbart å poste slik bullshit på et forum.

En tråd om Gamecube vil selvfølgelig bli spekket med useriøse innlegg ala kjøp PS2, Xbox osv og det er like slitsomt som forutsigbart.

Ja, De skal slutte å produser hw og software til gamecube, likeledes til PS2 og Xbox, men ikke i år og heller ikke neste år og kanskje ikke om 10 år heller, men det vil skje, til slutt.

Helt sant.

Lenke til kommentar

Lol, faktisk så er det slik at Xbox 2 er ventet NESTE jul. GC2 i 2006.

Det vil jo faktisk si at de kommer til stort sett å slutte med software til Xbox før de slutter med software til GC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...