Gå til innhold

Skal kanskje kjøpe Gamecube med Zelda...

j0rn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med Zelda pakken? Eller med Wind Waker?

Uansett, tror ikke du kommer til å angre på det. Zelda pakken gir deg flere av historiens beste spill på nytt, og Wind Waker er et av de beste spillene denne generasjonen.

Men... Hvis du kjøper Zelda pakken, så bør du kanskje kjøpe et ekstra spill for å få sjekket ut hva slags grafikk man kan forvente seg på Cuben. F.Eks Metroid Prime, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Viewtiful Joe, eller Wind Waker. Eller mange andre spill.

Lenke til kommentar

er det noen som har fått siste reklame blad fra el-kjøp? Det er denne jeg har tenkte å kjøpe? Da får jeg vel med Wind walkers + de der bonus greiene (ocarina of time++)

Egentlig kjøper jeg denne bare pga zelda, ekslusive titler som metal gear solid og boksen koster jø søren meg bare 799! Jeg har xbox fra før så kjøper jo heller spill til den....

Lenke til kommentar

Kjipt at "Link To The Past" ikke er med på bonusdisken. Gjør egentlig ikke meg noe, har det originalt til SNES med håndboka, kartet og alt :green: i tillegg til utgaven til GBA - digger Zelda. Husker da jeg var liten pjokk og SNES'en kom i huset, var jo bare 7-8 år da Link To The Past kom! :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det er definitivt verdt det, enten om det er Wind Waker eller Collectors Edition. Mange bra ekslusive spill til Cuben som er verd å få med seg. Kan du ikke skaffe Ninja Gaiden chippa til Boksen? Høres fett ut det spillet der ass

Endret av Starscream12
Lenke til kommentar

gratulerer til de som har kjøpt, og de som fristes av tanken, og faller for fristelsen. Jeg har hatt gamecube i en god stund, og den har gitt meg masser av glede. Spesielt er det bra at jeg lett kan stappe den, 4 stikker og alle spilla oppi en sekk. Slenge på seg sekken og fære til kamerater. Singleplayer opplevelsene har også vært storslagene. Super monkey ball, wind waker, sunshine, metroid prime.. deilige spill. Nå må jeg snart skaffe meg metal gear solid og f-zero :D

Endret av _vamecum
Lenke til kommentar

Oh hail to the Cube :woot: Helt siden pc'n vant og ble fullstendig umuli å spille på, har Cube'n gitt meg alt og mere til. Er rett og slett deilig å sette seg ned i stressless'en, skru den på, og være i gang med spillet på 30 sek. En kjedlig tid i militæret har gjort til at jeg nå har en samling på ca 25 spill. Kan hjertens anbefale Zelda (seff), Super Monkey Ball 2, Timesplitters 2 (KONGE!!), Tiger Woods 2003 (MYE MYE morsommere enn hva man i den villeste fantasi kan tenke seg til at et golfspill er), Resident Evil, Splinter Cell, Soul Calibur 2, Mario Kart, Eternal Darkness, Cell Damage (meget bra til å koste 5-6£ på play), Metroid Prime og Tony Hawk's Underground. Det er de jeg kommer på i farten. Men det finnes spill du bør styre unna også da...kan nevne 18 wheeler (runder det på 25 min...I shit you not!) og True Crime...det er rett og slett ikke no spes morsomt.

Så da vinner de gode spillene 12-2 :thumbup: og det bare fra min samling...

Lenke til kommentar
Metroid Prime er også billigt og superbra.

Når kommer 2-eren? Tror den kommer til å bli bra også :)

j0rn: Fikk du noen advarsler for den uttalelsen din? :dontgetit:

Metroid Prime 2:Echoes skal komme ut før året er omme i Europa, og ser ut til å bli betraktelig bedre enn eneren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...