jh_ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Heisann, har en skoleoppgave der jeg skal skrive om trafikksikkerhet. Jeg har sett illustrasjonsvideoer av dokker som sitter i biler der de tester ut krasj e.l. i ulike hastigheter for å vise konsekvensene. Jeg lurer på om noen vet om en side der de har lignende videoer ute? EDIT: Kom gjerne med linker til skremmende artikler om trafikkskadde også Endret 25. mai 2004 av jh_ Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 jaså, tenkt å gjøre den altså tror jeg dropper den jeg Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 [quote name='jin_X' date='25/05/2004 : 21:00']jaså, tenkt å gjøre den altså tror jeg dropper den jeg[/quote] Hehe, må det vet du [quote name='Pomfri' date='25/05/2004 : 22:00'][url="http://www.euroncap.com/"]Mulig dette kan være noe.[/url][/quote] Tusen takk, masse bilder jeg kommer til å ha bruk for her Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det er jo bare å lage skremsels filmene selv, lån meg en gammel Volvo så kan jeg være stuntman, bare løp etter med kameraet du Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Denne er fin... Legg merke til hva som skjer med sjåføren av den røde bilen sitt hode når den kolliderer, og at sjåføren i den gule bmw'n nesten havner i baksetet. Kilde: Statens Vegvesen Endret 27. mai 2004 av Jon@s Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Denne er fin... Legg merke til hva som skjer med sjåføren av den røde bilen sitt hode når den kolliderer, og at sjåføren i den gule bmw'n nesten havner i baksetet. Kilde: Statens Vegvesen Den var bra! Takker Akkurat noe sånt jeg lette etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå