Gralle Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei, Prøver få til en tekst som kryper inn fra venstre får å så stoppe midt på skjermen i 3 sekunder. 1. Jeg velger File -> New -> Title... 2. Setter "Title Type:" til "Crawl" 3. Skriver inn teksten der jeg vil den skal komme 4. Trykker på "Roll/Crawl Options..." 5. Velger "Start Off Screen" Så til problemet. Hvordan får jeg teksten til å stå stille på slutten i eks 3 sekunder? Slik det er nå så kryper den bare inn til der jeg skrev inn teksten for å så gå til neste klipp. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei, Prøver få til en tekst som kryper inn fra venstre får å så stoppe midt på skjermen i 3 sekunder. 1. Jeg velger File -> New -> Title... 2. Setter "Title Type:" til "Crawl" 3. Skriver inn teksten der jeg vil den skal komme 4. Trykker på "Roll/Crawl Options..." 5. Velger "Start Off Screen" Så til problemet. Hvordan får jeg teksten til å stå stille på slutten i eks 3 sekunder? Slik det er nå så kryper den bare inn til der jeg skrev inn teksten for å så gå til neste klipp. Mulig du finner svar her: Adobe Support - User to User Forums Logg inn som Guest og velg Premiere Pro forumet. Lenke til kommentar
andm Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Lag teksten uten "crawl-funksjon" og legg heller til bevegelseseffekter. Du gjør dette enkelt ved å endre posisjonsparametere i "motion"(ligger under "transform"), samt bruker et par keyframes. Håper dette hjalp litt... Lenke til kommentar
gussen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 TEKSTVARIGHET Hei, Du sier ikke hvilket program du bruker, men det spiller for så vidt ingen rolle for løsningen er enkel...! - Lag en kopi av teksten din uten animasjon - Still inn egenskapene slik at kun sluttposisjonen i det første klippet vises - Legg kopien inn bak det første tekstklippet og gi den varighet f.eks 3s. Voila! - Fungerer i alle programmer! DV123 Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er du så sikker på at det der går? Den første "animerte" tekst-sekvensen vil jo flytte seg inn og ut av klippet med en hastighet tilpasset klippets lengde (det hjelper altså ikke å kutte klippets lengde). Jeg tror at det som vil skje hvis man følger oppskriften din er at teksten "spretter inn" i bildet igjen. Tror jeg. Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Regner med at spørsmålet er relatert til Adobe Premiere Pro, siden det står i overskriften... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 lag en tekst med title saken så kjører du på motion og du kan kontrollere når den skal inn og ut og når den skal stå stille. Samt størrelse om den skal snurre etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå