dudley.no Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har fått tak i en spillbar demo av dette fps spillet på xbox.Dette lover veldig bra,spesielt ettersom det vissnok er en tidlig demo fra januar og spillet kommer nå i juni i usa.For dem som lurer så er demoen fra siste offisielt Us xbox magasin.Grafikken er veldig bra med topp lys/skygge effekter......spesielt ved bruk av lommelykt/hodelykt.Spillet har litt first person slossing som var en del av gameplay i Breakdown. På gametrailers.com ligger det gameplay videoer fra denne. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hvor fikk du tak i US-versjonen? Har bare sett UK-versjonen i norske butikker... Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Us xbox blad selges ikke i norge,må eventuelt abonnere på den.Synes ikke det er verdt det......ikke så ofte det kommer knall demoer Endret 26. mai 2004 av dudley.no Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Us xbox blad selges ikke i norge,må eventuelt abonnere på den.Synes ikke det er verdt det......ikke så ofte det kommer knall demoer Så hvorfor abonnerer du på det da? Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg leste at det var samme grafikken som i Doom3 , da er det ikke rart t lys og skygge effektene er superbe! Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Litt off topic, men er The Chronicles of Riddick filmen en oppfølger til Pitch Black? Lenge siden jeg så den filmen, men når jeg så traileren til den nye filmen, fikk jeg en følelse av at det var samme karakteren Vin Diesel spiller. Husker ikke om jhan het Riddick i Pitch Black. Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Litt off topic, men er The Chronicles of Riddick filmen en oppfølger til Pitch Black? Jepp, det er en oppfølger som finner sted 4 år etter Pitch Black. Vin Diesel spiller samme karakter. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Us xbox blad selges ikke i norge,må eventuelt abonnere på den.Synes ikke det er verdt det......ikke så ofte det kommer knall demoer Så hvorfor abonnerer du på det da? Jeg abonnerer ikke,ingen planer om det heller.Demoen hadde jeg bare lånt. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Fikk tak i demoen, jeg synes den er veldig bra! Lys- og skygge-effektene er som sagt veldig bra, men hvis du ikke likte blur-effekten (bloom) i Deus Ex 2, kommer du ikke til å like den. Jeg synes den er ganske irriterende og den gjør bildet uklart og grumsete noen ganger. Men ellers et lovende spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå