Gå til innhold

The Chronicles of Riddick(xbox demo)

Anbefalte innlegg

Har fått tak i en spillbar demo av dette fps spillet på xbox.Dette lover veldig bra,spesielt ettersom det vissnok er en tidlig demo fra januar og spillet kommer nå i juni i usa.For dem som lurer så er demoen fra siste offisielt Us xbox magasin.Grafikken er veldig bra med topp lys/skygge effekter......spesielt ved bruk av lommelykt/hodelykt.Spillet har litt first person slossing som var en del av gameplay i Breakdown.

På gametrailers.com ligger det gameplay videoer fra denne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt off topic, men er The Chronicles of Riddick filmen en oppfølger til Pitch Black?

Lenge siden jeg så den filmen, men når jeg så traileren til den nye filmen, fikk jeg en følelse av at det var samme karakteren Vin Diesel spiller. Husker ikke om jhan het Riddick i Pitch Black.

Lenke til kommentar
Us xbox blad selges ikke i norge,må eventuelt abonnere på den.Synes ikke det er verdt det......ikke så ofte det kommer knall demoer

Så hvorfor abonnerer du på det da?

Jeg abonnerer ikke,ingen planer om det heller.Demoen hadde jeg bare lånt.

Lenke til kommentar

Fikk tak i demoen, jeg synes den er veldig bra! Lys- og skygge-effektene er som sagt veldig bra, men hvis du ikke likte blur-effekten (bloom) i Deus Ex 2, kommer du ikke til å like den. Jeg synes den er ganske irriterende og den gjør bildet uklart og grumsete noen ganger. Men ellers et lovende spill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...