Gå til innhold

Dette er vel ikke så dyrt???

Anbefalte innlegg

hør her gutten min ! DRIT I ALT SOM HETER LKJØP OG EXPERT ! en venn av meg kjøpte en scaleo på elkjøp med intel celeron og det lagger når han spiller CS og tro hvordan det er ellers ! DRIT I DE BUTIKK kjedene HOLD deg UNNA de ! :scared:

:laugh:

Det var en litt vel dårlig begrunnelse for å ikke handle på slike kjeder vel?

Men tilbake til topic: Ja, det var en fin pris på den pc'en!

Agreed, om du vil kjøpe på en butikk som det avhenger jo kun av dine behov, om datamaskinene der ikke passer for deg, så kan de passe for en annen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hør her gutten min ! DRIT I ALT SOM HETER LKJØP OG EXPERT ! en venn av meg kjøpte en scaleo på elkjøp med intel celeron og det lagger når han spiller CS og tro hvordan det er ellers ! DRIT I DE BUTIKK kjedene HOLD deg UNNA de ! :scared:

Må innrømme at jeg sterkt missliker elkjøp's måte å reklamere på.

"KRAFTPAKKE! 2.8GHZ!" osv, 2.8ghz celly..:roll:

Men for å sette eplet i fuglkassa, så klart er det ikke elkjølp sin feil at han/hun kjøper en celly til en game-pc ... :p

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bestille fra f.eks komplett og se hva du får med i pakken,hastiget på ram osv, da vet du hva du betaler for! :w00t:

Fordi noen trangsynte pansjonister synes Elkjøp klinger mer enn komplett.no + at de ikke er så stor "fan" av nettsjapper og.l. De tar seg heller en 5 timers tur med rulatoren ned til Elkjøp enn å bruke 10-20 minutter på en nettsjappe. :roll:

Lenke til kommentar
I det hele tatt, nei, Elkjøp er ikke billig. De har en tendens til å lure kunder. De ser hva folk ser etter (nå for tiden CPU + RAM), så fyrer de løs der og lar alt annet være flaskehals.

Det er en grunn til at 2,8GHz Celeron selger bra på Elkjøp, de skriver bare 2,8GHz Intel.

Prosessoren er en seriemorder her, men prisen er ikke lav. Resten av systemet er en eneste flaskehals...

kunne ikke vært mer enig her. Jeg irriterer meg STERKT overfor Dell, Expert og Elkjøp sin reklame på TV. Derfor ser jeg omtrent ikke på TV lenger...

Lenke til kommentar

Men for å sette eplet i fuglkassa, så klart er det ikke elkjølp sin feil at han/hun kjøper en celly til en game-pc ... :p

Informasjonen som står på beskrivelsen til produktet er jo tilpasset for den vanlige mann i gata, ikke for de som kan litt mer om data.

Trenger du mer informasjon om produktet, så er det jo bare å spørre betjeningen. De fleste der er villige til å lete opp litt informasjon til deg.

Lenke til kommentar
men..hør her..du øddelegger pc'en med å spille på den spes de fra Elkjløp og expert osv..bestill heller en over nette hvor du får alle spesifikasjonene ! ;)

Eller så kan man bare gå innom Packard Bell sine nettsider å sjekke specifikasjonene. Enkelte her er så sinnsykt trangsynte, om en butikk selger noe søppel så er visstnok alt de selger søppel.

Lenke til kommentar
men..hør her..du øddelegger pc'en med å spille på den spes de fra Elkjløp og expert osv..bestill heller en over nette hvor du får alle spesifikasjonene ! ;)

Som jeg har sagt, så kan du få alle spesifikasjonen ved å spørre betjeningen.

Og ødelegge en PC med å spille på den? Jeg tviler, en PC er laget for å bli brukt.

Lenke til kommentar
Bruk produktguiden vår på http://produkt.barbara.no

det finnes to bra maskiner:

http://produkt.barbara.no/vis_produkt.php?product_id=18009

http://produkt.barbara.no/vis_produkt.php?product_id=17283

Den øverste benytter seg av en utgave som gir fra seg forholdsvis lite varme, mens den nederste er omtrent lik desktop utgaven.

den første der var veldig bra... tror heller jeg hadde velgt denne.. dyrere men..

Lenke til kommentar
Lucas, kan du roe ned bannskapen da jeg er ømfintlig ovenfor den slags språkbruk?

hehehe,LARSB hvis du er så ømfintlig mot ord som drit og dritt,så har du vel jævli lite og gjøre i forumet her tror jeg,kommer nok i se slike ord i 70% av alle de jævla innlegga her. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe! Gullkorn!

Seffern blir en PC ødelagt når du spiller på den. Alle vet jo at CPU smuldrer bort når en spiller CS eller Far Cry :roll: . Er jo derfor laptop'er har et sånt hendig ikon nederst i taskbar: "56% remaining" :p

</ironi>

Skjønner godt at Expert/Elkjøp/SpaceWorld og gjengen ikke oppgir fulle specs i reklamer og aviser. Hvis en pensjonist skal ha seg PC, ser de ikke etter om det PC2100 eller PC3200 DDR-RAM. En pensjonist forstår (med hjelp fra selger) at mer er best, og dermed kjøper en celeron med kjipeste sorten minne og stor harddisk. Poenget er at pensjonisten driter i dette, siden han/hun ikke skal bruke PC'en til annet enn nettbank, office, internett og kabal.

Den som faktisk har peiling på data, styrer derfor langt unna disse butikkene, og handler på en butikk der man får nøyaktig det man trenger i maskinen, evt. bygger en selv.

EDIT:

dor123: Det var veldig unødvendig. Rapportert. :thumbdown:

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Informasjonen som står på beskrivelsen til produktet er jo tilpasset for den vanlige mann i gata, ikke for de som kan litt mer om data.

Trenger du mer informasjon om produktet, så er det jo bare å spørre betjeningen. De fleste der er villige til å lete opp litt informasjon til deg.

Det som kanskje var poenget mitt, er at man opphever de mer positive tingene, og prøve å lokke kunder. 2.8ghz høres mye ut. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...