majuz Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) leste i elkjøp katalogen og fant denne dette er vei ikke så veldig ille???? bærbar med athlon 64-m, 512 RAM, 60 giga, DVD-brenner,widescreen skjerm, FireWireog 4-i-1 kortleser.. for bare 15 lapper.. det som dreper systemet er jo skjermkortet da.. Onboard - ATI Mobility Radeon 9000 64mb.hehe.. dette er ikke reklame for elkjøp altså... Endret 25. mai 2004 av majuz Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det som er så kjipt, og den måten Elkjøp lurer kundene på, er hvordan de bare gir tall, og ikke type... Den minnen kan jo være PC2100-minne for alt jeg vet, og hd er antakelig ikke S-ata. DVD-brenneren(som de oppgir) er 2x... men allikevel, du finner ikke noe særlig bedre hos en elektrokjede til den prisen.. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hør her gutten min ! DRIT I ALT SOM HETER LKJØP OG EXPERT ! en venn av meg kjøpte en scaleo på elkjøp med intel celeron og det lagger når han spiller CS og tro hvordan det er ellers ! DRIT I DE BUTIKK kjedene HOLD deg UNNA de ! Lenke til kommentar
acon Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hør her gutten min ! DRIT I ALT SOM HETER LKJØP OG EXPERT ! en venn av meg kjøpte en scaleo på elkjøp med intel celeron og det lagger når han spiller CS og tro hvordan det er ellers ! DRIT I DE BUTIKK kjedene HOLD deg UNNA de ! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hør her gutten min ! DRIT I ALT SOM HETER LKJØP OG EXPERT ! en venn av meg kjøpte en scaleo på elkjøp med intel celeron og det lagger når han spiller CS og tro hvordan det er ellers ! DRIT I DE BUTIKK kjedene HOLD deg UNNA de ! Det var en litt vel dårlig begrunnelse for å ikke handle på slike kjeder vel? Men tilbake til topic: Ja, det var en fin pris på den pc'en! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Goophy...u got the point ? right..poenget var at de butikk kjedene suger fordi.. de velger f.eks. å ha en bra prosessor men et fetta grafikk kort ! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ville ikke gått for denne PC'en. Pacard Bell er ikke et merke jeg akkurat har så mye tillit til. Se heller på hva Dell, IBM, HP, Compaq kan tilby. Disse tilbyr i hvert fall kvalitet. Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Goophy...u got the point ? right..poenget var at de butikk kjedene suger fordi..de velger f.eks. å ha en bra prosessor men et fetta grafikk kort ! var snakk om en cpu av type celron.. den er ikke så veldig bra. og hvem vil ha 9700 på en bærbar hvis den er til word. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 og hd er antakelig ikke S-ata. S-ATA er vel ikke al for utbredt på bærbare enda da Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 var snakk om en cpu av type celron.. den er ikke så veldig bra. og hvem vil ha 9700 på en bærbar hvis den er til word. ja nettop ! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Prossesorene i Elkjøp-pc'r er gjerne værdt mer enn resten av maskina Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Prossesorene i Elkjøp-pc'r er gjerne værdt mer enn resten av maskina IKKE HVIS DET ER EN CELERON UaNSETT !måtte celeron BRENNE i EVIGHET Lenke til kommentar
Globe Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Se pris\forskjell på den fra elkjøp og denne. Denne var heller ikke så dum Edit: Fiksa litt skrive feil Endret 25. mai 2004 av Globe Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ja men som du sikkert ser så er den første den har en KONGE prosessor men ett fetta grafikk kort og det er motsatt med nr.2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Lucas, kan du roe ned bannskapen da jeg er ømfintlig ovenfor den slags språkbruk? Jeg ville anbefalt trådstarter å sjekke ut de nye Acer-pc'ene med AMD64-tech. Kan være verdt forsøket. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ja men som du sikkert ser så er den første den har en KONGE prosessor men ett fetta grafikk kort og det er motsatt med nr.2 Hehe, ja P -M'en er nok en elendig prosessor, den kjører jo kun på 1500MHz. Og som alle vet måles ytelse i Hz. </ironi> Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Lucas, kan du roe ned bannskapen da jeg er ømfintlig ovenfor den slags språkbruk? ok Ninja lars skal roe ned men blir så FORBANNA ! men ok.. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Dell har bra bærbare maskiner Lenke til kommentar
majuz Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 skal ikke kjøpe denne altså.. bare lurte på om det er billig.. kunne kjøpt den ogm tatt ut CPU`en og brukt denne i en ann maskin.. siden det er mobile så må det være godt og overklokke denne.. kanskje sotte inn en dårligere A64? Lenke til kommentar
voice- Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 I det hele tatt, nei, Elkjøp er ikke billig. De har en tendens til å lure kunder. De ser hva folk ser etter (nå for tiden CPU + RAM), så fyrer de løs der og lar alt annet være flaskehals. Det er en grunn til at 2,8GHz Celeron selger bra på Elkjøp, de skriver bare 2,8GHz Intel. Prosessoren er en seriemorder her, men prisen er ikke lav. Resten av systemet er en eneste flaskehals... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå