Gå til innhold

Dette er vel ikke så dyrt???

Anbefalte innlegg

leste i elkjøp katalogen og fant denne dette er vei ikke så veldig ille????

bærbar med athlon 64-m, 512 RAM, 60 giga, DVD-brenner,widescreen skjerm, FireWireog 4-i-1 kortleser.. for bare 15 lapper..

det som dreper systemet er jo skjermkortet da.. Onboard - ATI Mobility Radeon 9000 64mb.hehe..

dette er ikke reklame for elkjøp altså...

Endret av majuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er så kjipt, og den måten Elkjøp lurer kundene på, er hvordan de bare gir tall, og ikke type... Den minnen kan jo være PC2100-minne for alt jeg vet, og hd er antakelig ikke S-ata. DVD-brenneren(som de oppgir) er 2x... men allikevel, du finner ikke noe særlig bedre hos en elektrokjede til den prisen..

Lenke til kommentar

hør her gutten min ! DRIT I ALT SOM HETER LKJØP OG EXPERT ! en venn av meg kjøpte en scaleo på elkjøp med intel celeron og det lagger når han spiller CS og tro hvordan det er ellers ! DRIT I DE BUTIKK kjedene HOLD deg UNNA de ! :scared:

Lenke til kommentar
hør her gutten min ! DRIT I ALT SOM HETER LKJØP OG EXPERT ! en venn av meg kjøpte en scaleo på elkjøp med intel celeron og det lagger når han spiller CS og tro hvordan det er ellers ! DRIT I DE BUTIKK kjedene HOLD deg UNNA de ! :scared:

:yes:

Lenke til kommentar

:laugh:

Det var en litt vel dårlig begrunnelse for å ikke handle på slike kjeder vel?

Men tilbake til topic: Ja, det var en fin pris på den pc'en!

Lenke til kommentar
Goophy...u got the point ? right..poenget var at de butikk kjedene suger fordi..

de velger f.eks. å ha en bra prosessor men et fetta grafikk kort ! :cry:

var snakk om en cpu av type celron.. den er ikke så veldig bra. og hvem vil ha 9700 på en bærbar hvis den er til word.

Lenke til kommentar

skal ikke kjøpe denne altså.. bare lurte på om det er billig.. kunne kjøpt den ogm tatt ut CPU`en og brukt denne i en ann maskin.. siden det er mobile så må det være godt og overklokke denne.. kanskje sotte inn en dårligere A64?

Lenke til kommentar

I det hele tatt, nei, Elkjøp er ikke billig. De har en tendens til å lure kunder. De ser hva folk ser etter (nå for tiden CPU + RAM), så fyrer de løs der og lar alt annet være flaskehals.

Det er en grunn til at 2,8GHz Celeron selger bra på Elkjøp, de skriver bare 2,8GHz Intel.

Prosessoren er en seriemorder her, men prisen er ikke lav. Resten av systemet er en eneste flaskehals...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...