edahl Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 heisann, jeg har en låst Hercules 9500 pro 128mb ram. Jeg vil jo seff klokke den opp da er det noen her som har gjort det før? Har noen en link til eventuell bios alternativ osv.? Google er utprøvd.. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Du trenger da ikke noe ny bios for å klokke det? Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Skal ikke omega driver'n låse opp slike kort ? Lenke til kommentar
edahl Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Skal ikke omega driver'n låse opp slike kort ? No var du smart, no var du veldig smart! Jeg prøver det jeg. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Du trenger da ikke noe ny bios for å klokke det? Hercules har låst kortet for evt. overklokking(hello all you leaders in hercules, lets smoke something unhealthy!), så en bios skulle være nødvendig. Men mulig omega fikser det. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Skal ikke omega driver'n låse opp slike kort ? No var du smart, no var du veldig smart! Jeg prøver det jeg. Faen... Funka ikke... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 heisann, jeg har en låst Hercules 9500 pro 128mb ram. Jeg vil jo seff klokke den opp da er det noen her som har gjort det før? Har noen en link til eventuell bios alternativ osv.? Google er utprøvd.. På forhånd takk! Tenker du på softmod? Lenke til kommentar
edahl Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 japp, det gjør jeg . er det dumt? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Bioser til ATI, samt flash verktøy. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Bioser til ATI, samt flash verktøy. Typisk at jeg skal ha det ene kortet som ikke har no bios der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå