Gå til innhold

Hjemmeside på Telenor konto

Anbefalte innlegg

Jeg har et Telenor abo, og vil legge ut hjemmesiden min der. Jeg har laget alt i HTML, og jeg skal ikke bruke "hjemmesidegeneratoren" der (hvis jeg ikke er nødt til å lime inn alt der da). Hvor skal jeg legge ut sida? På FTP'en eller på "hjemmesidegeneratoren"? Jeg kan ikke stort med FTP, men prøvde å logge meg på, og limte inn noen av dokumentene der. Da jeg gjorde det, skjedde det ingen verdens ting med innpå selve FTP-urlen som er http://home.online.no/~grskjoe/

Trenger hjelp så raskt som mulig! (spør hvis det er noe dere ikke forstår ved den heller dårlige forklaringen)

Magnus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh;-) jeg fant ut nå at jeg må legge dem i www_docs..haha! banalt. men det som er herpa, er at jeg ikke vet hvilke attributes jeg skal ha på mappa. men finner det ut nå.

Grattis med innlegg nummer tusen! :D

Joa, jeg kommer da litt lengre..Attributtene skal settes til 775, og dette gjør jeg på ftp programmet, og trykker apply. Likevel får jeg ikke flyttet filene inn i mappa! Move failed står det, og hvis jeg ser på attributtene på den mappa igjen, er de satt tilbake til slik det var før..Hva gjør jeg galt?

Endret av mack_
Lenke til kommentar
index.html må ligge i mappen som du selv må lage

Jeg skjønte ikke helt det der..Forklar! :) Sikkert kjempelett, men jeg er som sagt ikke helt god på FTP.

Altså..Må jeg lage en ny mappe som heter www_docs?

Lenke til kommentar

http://www.online.no/ti/hjemmesider/hs-faq.html :

"Hvorfor får jeg feilmeldingen "550 can't set guest privileges".

Årsaken er at du ikke er oppdatert i vår kundedatabase med hjemmesidetjenesten. Den enkleste måten å løse dette på er å skifte passord. Hvis du ikke ønsker å skifte passord, kan du sende en melding til expresshjelp"

Og jeg får denne feilmeldingen hvis jeg prøver å CHMOD'e mappa:

"En feil oppsto under endring av tilgangen til filen eller mappen på FTP-serveren. Kontroller at du har tilgang til å endre dette elementet.

Detaljer:

550 www_docs: Not owner."

Sammenheng...? Skal si fra til expresshjelp nå da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...