Gå til innhold

1.8, 512 ddr og Geforce 3 ti200

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg kjøpte denne PC-en, bakketilbud fra HP :razz: Heter pavilion 770 visst jeg ikke tar helt feil. Bare lurer på om det er noe spesielt jeg bør laste ned( har selv amd selv) og vet at fks Via 41 driverne gir mye bedre ytelse. Derfor lurer jeg på om det finnes noe likthet på Intel siden ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet jo at pakketilbud er ræva :razz:

men problemet er at han ikke kan så mye om data, og kjøpte det gjennom ett tilbud på jobben. Alikevell var det en ganske grei løsning selv om jeg aldri hadde greit ett så lite kabinett :sad:

Uansett, noen andre forslag ?

Har selvfølgelig lastet ned nye skjermkort drivere, xp sine er ikke så bra, men er det noe mer ?

Lenke til kommentar

Maskinen ble vel levert med oppdaterte drivere allerede installert?

Skjermkortdriveren kan være en fordel å oppdatere med jevne mellomrom. MEN dersom maskinen fungerer, så er dette ikke nødvendig. (hvorfor fikse noe som fungerer). Maskinen er forresten basert på Intel i845d brikkesettet.

Faktisk så er den HP770 maskinen bra til å være et HjemmePC tilbud. Jeg har sett eksempler på maskiner som er helt horrible! I dette tilfellet er ikke personen "lurt" slik det ofte er tilfelle med andre modeller. Når du på toppen av det hele tar med at han ikke må skatte for pengene han her handler maskin for, så er tilbudet bra.

Kameraten din jobber ikke tilfeldig vis i Aker? (De ble tilbudt disse maskinen i vår, og får maskinene levert i disse dager)

Byggeren

slapps.com

[ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-04-12 08:00 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...