axi0n- Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 En kamerat av meg kjøpte denne PC-en, bakketilbud fra HP :razz: Heter pavilion 770 visst jeg ikke tar helt feil. Bare lurer på om det er noe spesielt jeg bør laste ned( har selv amd selv) og vet at fks Via 41 driverne gir mye bedre ytelse. Derfor lurer jeg på om det finnes noe likthet på Intel siden ? Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Tabbe å kjøe pakketilbud da :/ Gå inn i hardware-configgen og last ned drivere til alt third-party du finner der, service packs til windows og slike ting. Lenke til kommentar
axi0n- Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 vet jo at pakketilbud er ræva :razz: men problemet er at han ikke kan så mye om data, og kjøpte det gjennom ett tilbud på jobben. Alikevell var det en ganske grei løsning selv om jeg aldri hadde greit ett så lite kabinett :sad: Uansett, noen andre forslag ? Har selvfølgelig lastet ned nye skjermkort drivere, xp sine er ikke så bra, men er det noe mer ? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Maskinen ble vel levert med oppdaterte drivere allerede installert? Skjermkortdriveren kan være en fordel å oppdatere med jevne mellomrom. MEN dersom maskinen fungerer, så er dette ikke nødvendig. (hvorfor fikse noe som fungerer). Maskinen er forresten basert på Intel i845d brikkesettet. Faktisk så er den HP770 maskinen bra til å være et HjemmePC tilbud. Jeg har sett eksempler på maskiner som er helt horrible! I dette tilfellet er ikke personen "lurt" slik det ofte er tilfelle med andre modeller. Når du på toppen av det hele tar med at han ikke må skatte for pengene han her handler maskin for, så er tilbudet bra. Kameraten din jobber ikke tilfeldig vis i Aker? (De ble tilbudt disse maskinen i vår, og får maskinene levert i disse dager) _________________ Byggeren slapps.com [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-04-12 08:00 ] Lenke til kommentar
axi0n- Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 han gjør nok det ja :smile: eller det vil si, faren gjør det, sammen med min far :razz: Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Hadde en misstanke om det ja :smile: Da kan jeg fortelle deg at han har gjort et bra kjøp. Den pakken er faktisk meget bra, og de har fått mye for pengene. Lenke til kommentar
axi0n- Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Ja, la faktisk merke til dette selv om. Tror prisen blir ganske lav, dette kommer vell sikkert mye av løsningenen som Aker har lagt opp til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå