Nevnarion Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) http://www.gamefaqs.com På GameFAQs.com har de gående en avstemning for å finne fram til hvilket spill som er tidenes beste. Det er ikke lenger mulighet for å melde seg på konkurransen, men alle kan gå inn å stemme på sitt favorittspill. Konkurransen begynner å gå mot slutten og det står bare gode spill igjen som skal kjempe om tittelen "Best Game Ever". Akkurat i dag kjemper "Chrono Trigger" mot "Super Mario World". Chrono Trigger leder med 60%. I morgen skal Zelda: LTTP kjempe mot Final Fantasy III. Vinneren av de to møter vinneren av dagens avstemning. På torsdag er det også en meget spennende avstemning. Da møtes MEtal Gear Solid og Final Fantasy VII. Edit: Oppdaterte og fiksa på linken Endret 26. mai 2004 av Nevnarion Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 min vote går til Zelda: A Link To The Past.. Beste spillet uansett console. Lenke til kommentar
kYpe Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Oooh Goldeneye er på lista også. Hadde mye glede av det i militæret. Men jeg tror SMB3 stikker av med tittelen. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Final Fantasy VII eller Ocarina of time vinner nok, men de møtes nå i kvartfinalene, så kanskje det er den moralske finalen? Min stemme går til Final Fantasy VI Edit: Grunnen til at jeg tror at FFVII vinner er at GameFaqs er hovedsaklig en walkthroughside, og Final Fantasy er et spill som man ofte trenger Walkthrough til, ergo mange FF-fans, og mange stemmer på Final Fantasy. Endret 26. mai 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Håper ihvertfall det nok en gang blir FF7 som blir kåret til best game ever. Det har greid det før, så muligheten er der. Mellom Zelda og FF6 i dag så stemte jeg på FF6, selv om Zelda også er et utrolig kult spill. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Håper ihvertfall det nok en gang blir FF7 som blir kåret til best game ever. Det har greid det før, så muligheten er der. Mellom Zelda og FF6 i dag så stemte jeg på FF6, selv om Zelda også er et utrolig kult spill. Final Fantasy VI er så sykt genialt, ingen spill slår det Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 FFVII Og alle andre i FF serien også. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg sa feil, FFVII og Ocarina of time møtes hvis FFVII slår MGS, og Ocarina of time slår Goldeneye Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Jepp. Så om Final Fantasy VII kommer til finalen så blir det mot Mario 3, Zelda 1, Chrono Trigger, Final Fantasy VI eller Zelda: LTTP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå