Howard Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 12 ms LCD også fra Philips 19-tommer LCD-paneler med 12 ms responstid ser ut til å bli en av sommerens store slagere. Nå har også Philips kastet seg på bølgen, med sin modell 90S5CS. Les artikkelen her Lenke til kommentar
majuz Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 standard i østen... det er noen som har det.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Vi får da håpe at LCD eller organiske skjermer snart innhenter CRT skjermer i henhold til ytelse og farvegjengivning. Frem til da velger jeg å sitte med crt. Men 12ms responstid er veldig bra det, bare hardcore gamere som kommer til å merke noe etterslep i det hele tatt der... Endret 25. mai 2004 av Malvado Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Vi får da håpe at LCD eller organiske skjermer snart innhenter CRT skjermer i henhold til ytelse og farvegjengivning. Frem til da velger jeg å sitte med crt. Men 12ms responstid er veldig bra det, bare hardcore gamere som kommer til å merke noe etterslep i det hele tatt der... CRT ødelege øyene dine... kast den... 12ms er litt for sakte.... venter til at 9ms kommer... DA, DA kan skal jeg kjøpe en treskjermsløsning Lenke til kommentar
Torro Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ...Blir vel å vente til OLED kommer da. Da snakker vi 100 ganger raskere response rate enn 12ms til Samsung & co Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hvorfor er crt farlug? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 CRT er farlig for ryggen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå