GTS Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Kan noen hjelpe meg med å fjerne alt på bildet untatt gitaren? Er det også mulig å gjøre det slik at plastikkbelegget på plekterbrettet "fjernes" slik at gitaren ser helt nye og fresh ut? Ev. fettflekkene. Dette er vel en temmelig krevende oppgave vil jeg tro? Noen med evner og vilje? http://home.no.net/jonhh/forum/Image014.jpg Har prøvd litt selv, men det blir ikke pent nok. Endret 26. mai 2004 av skarsk Lenke til kommentar
EJN Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Integrum på Gitarnorge? Du har hvertfall samme avatar som han hadde før... Det burde ikke være en særlig vanskelig oppgave, men har ikke Photoshop her nå så jeg får ikke gjort det. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Her er jeg ja ;-) Prøvd emeg såvidt, men sliter med det mørkepartiet nederst osv.. Burde vel lært meg photoshop skikkelig engang for alle Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Dette må være noe av det merkeligste jeg har brukt tiden på. Sitte en drøy halvtime med Photoshop for en person jeg ikke kjenner. Jeg har sannsynligvis utviklet en høy nerdfaktor.... Bildet er altså klart, problemet mitt nå er at jeg ikke vet hvordan jeg får lagt bildet inn i dette svaret. Noen som kan forklare meg? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Du må finne et sted på nettet der du kan laste opp bildet. Deretter bruker du IMG-taggen på forumet og linker til bildet. EDIT: Forresten GTS, er det den gamle Ibanez'en din? Skal selges nå som du har JEM, eller? Endret 25. mai 2004 av Baron Ereksjon Lenke til kommentar
GTS Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Send det til meg på mail, så kan jeg godt hoste det så andre også kan se verket ditt ;-) Takker på forhånd... nerd=tøft!! Lenke til kommentar
GTS Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Forresten GTS, er det den gamle Ibanez'en din?Skal selges nå som du har JEM, eller? Ohh no.. er nok ikke det nei Gitaren på bildet er en ultra skjelden Ibanez AT100 Andy Timmons signatur gitar. Rå stilig sak det der.. Var en av de få bildene jeg har klart å finne på nettet av den. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Andy Timmons, hm? Ville nesten tro han hadde 24 bånd Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 En ny halvtime senere, banning og sverting over en hjemmesidegenerator jeg ikke kan bruke, da håper jeg i alle fall resultatet er brukbart...http://www.divemed.net/files/gitar.jpg Joda, jeg ser den har noen "kvasse kanter" her og der, men nå orker jeg ikke jobbe med banjon din mer , som sagt - Photoshop filen kan mailes til de som vil finsnekre på path'en Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Her Tatt bort fett flekker og plast belegget... også justert litt på fargene (var et svakt grønnskjær, la til litt rødt for å varme opp gitaren litt).. nok noe av det merkeligste jeg har brukt en halvtime på Bilde EDIT: Ser jeg bomma litt på halsen på gitaren... om du vil vite hvordan jeg gjorde det eller se psd fila just ask Endret 25. mai 2004 av benjamin84 Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ok, kunne ikke dy meg: Fiksa på halsen, lagt til drop shadow http://www.thomstad.net/benjamin/media/pics/gitar_edit2.jpg Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Nydelig jobba, jeg er misunnelig! Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Takker Har brukt ALT for mye tid på photoshop i det siste! Lenke til kommentar
GTS Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Takker så mye for alt. Nydelig jobba dere! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Gitaren på bildet er en ultra skjelden Ibanez AT100 Andy Timmons signatur gitar. Rå stilig sak det der.. Var en av de få bildene jeg har klart å finne på nettet av den. Aaah, me want Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå