Gå til innhold

Billig SX1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette lukter litt lefdal...

Uten abonnement hos lefdal: 3995,-

TorgeirS lokale gobutikk: 2990,-

Forskjell: 1005 kr.

150% prisgaranti (1005*1,50)= 1507 kr.

Lefdalpris med 150% prisgaranti: 2487,50,- kr

lefdal lefdal lefdal! :p

;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Du trenger jo bare forevise et bevis for den prisen for at garantien skal "virke"...

Nevner også at alle som har kjøpt sx1 hos lefdal for maks. 29 dager siden kan (:p--> mis-)bruke denne garantien.

ps: Garantien er på 30 dager, men man får neppe fiksa alle papirer idag og dratt på butikken :p

Edit:

Jeg kjøper gjerne en sx1 hvis den koster så mye...

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
nå vet ikke jeg hva lefdal er..

Vil ikke røpe hvor, i frykt om at det blir utsolgt. (selv om jeg tviler noen på forumet her bor her) :p:p

Skal røpe det når jeg har kjøpt den selv =)

Det spiller jo ingen rolle om du sier hvor du kjøper den, siden de andre må kjøpe den hos lefdal for å bruke prisgarantien :)

Lenke til kommentar
Er Dixons en butikkkjede eller "bare" en eier...?

For omlag 5 år siden solgte Elkjøp sin virksomhet til britiske Dixons og ble dermed en datter til en av verdens største El-kjeder.

Det var Elkjøp som eide (nå Dixons) Lefdal.... men dem konkurrerer selvfølgelig i de byer hvor dem finnes. Såvidt jeg vet er Lefdal et konsept litt mer rettet mot større byer i Norge... Finnes vel bl.a. ikke en Lefdal butikk nord for Trondheim.

Uansett, Dixons er en major aktør bl.a. i England... dem eier Elkjøp, og Lefdal. I tillegg eier naturligvis Dixons søstrene til Elkjøp i Skandinavia (ElGiganten, ElGiganti osv.)

PcCity i Sverige er et annet konsept eid av Dixons...

Endret av joenohr
Lenke til kommentar
Vil ikke røpe hvor, i frykt om at det blir utsolgt. (selv om jeg tviler noen på forumet her bor her)  :p  :p

:cry::cry::cry:

Er jo utrolig billig :D

Når er det du skal kjøpe telefonen din så vi får vite navn på butikken?

:w00t:

EDIT: Hvordan skal vi som ikke bor ved den butikken få en utskrift på at prisen stemmer... blir litt vanskelig det... :cry:

EDIT2: Som jendor sier: Det spiller jo ingen rolle om du sier navnet på butikken. Vi skal jo ikke handle der uansett, så de kommer jo ikke til å bli utsolgt. Kan du ikke si navnet? :cry: Please :dribble:

Endret av yrjan
Lenke til kommentar

Jeg aner ikke, har du lest tråden vil det også komme frem at han ikke har sagt det.

Eneste jeg vet at det ligger ved han, han sa også at han tviler at noen bor ved han og han vil heller ikke røpe butikknavnet før han har kjøpt sin egen sx1 av ren frykt.

@joenohr: hvem bryr seg..? :p Bare lurte om det var noen feitinger som håvet inn penger eller om det var en butikkjede som hadde butikker i norge under et anna navn. Finnes 2 lefdal butikker her i tr.heim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...