aldrimerforum Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Var på den lokale mobil butikken der de solgte Siemens SX1 for 2990,- uten abbonnement! Er ikke det utrolig billig med tanke på at den ikke er til å finne for mye under 3600,- på nettet? Lenke til kommentar
Navy Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Det er j**** billig for å være SX1!! Hvor fant du det da?? Endret 25. mai 2004 av Navy Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Dette lukter litt lefdal... Uten abonnement hos lefdal: 3995,- TorgeirS lokale gobutikk: 2990,- Forskjell: 1005 kr. 150% prisgaranti (1005*1,50)= 1507 kr. Lefdalpris med 150% prisgaranti: 2487,50,- kr lefdal lefdal lefdal! Endret 25. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 tror jeg slår til på den =) Husker ikke navnet på butikken, men det er på det lokale kjøpesenteret. Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 det hjelper vel å si hvilket lokale kjøpesenter det dreier seg om også tror jeg. er vel ikke bare bare å gjette seg fram. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hm.. hvis dette stemmer, er jo Lefdal prisen helt vanvittig.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Du trenger jo bare forevise et bevis for den prisen for at garantien skal "virke"... Nevner også at alle som har kjøpt sx1 hos lefdal for maks. 29 dager siden kan (--> mis-)bruke denne garantien. ps: Garantien er på 30 dager, men man får neppe fiksa alle papirer idag og dratt på butikken Edit: Jeg kjøper gjerne en sx1 hvis den koster så mye... Endret 25. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 nå vet ikke jeg hva lefdal er.. Vil ikke røpe hvor, i frykt om at det blir utsolgt. (selv om jeg tviler noen på forumet her bor her) Skal røpe det når jeg har kjøpt den selv =) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg bor selv i trondheim og det er vel tvilsomt at du bor her når du selv sier at det er tvilsomt at noen bor ved deg. Det jeg personelig er interesert i er en annonse/utskrift som bekrefter prisen du sier slik at jeg kan dra til lefdal (som forøvrig er samme kjede som elkjøp) og kjøpe en sx1 til spott pris. Ta en titt på lefdal.com Lenke til kommentar
panybs Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hva mente du med at det var samme kjede som elkjop ? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Husker meget sterkt at jeg har hørt (over 3 ganger bla. på tv en gang) at det er de samme eierne eller noe, kanskje litt feil at de er i samme kjede men de har vel også samme leverandør-nettverk. Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det er vel britiske Dixons som eier både Elkjøp og Lefdal tror jeg Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Er Dixons en butikkkjede eller "bare" en eier...? Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Kjede ja, har handlet mye rart der jeg, nærmeste sjappe er 200 meter fra der jeg bor. Har det samme som du finner på El-Kjøp stort sett. ( http://www.dixons.co.uk ) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 nå vet ikke jeg hva lefdal er.. Vil ikke røpe hvor, i frykt om at det blir utsolgt. (selv om jeg tviler noen på forumet her bor her) Skal røpe det når jeg har kjøpt den selv =) Det spiller jo ingen rolle om du sier hvor du kjøper den, siden de andre må kjøpe den hos lefdal for å bruke prisgarantien Lenke til kommentar
joenohr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Er Dixons en butikkkjede eller "bare" en eier...? For omlag 5 år siden solgte Elkjøp sin virksomhet til britiske Dixons og ble dermed en datter til en av verdens største El-kjeder. Det var Elkjøp som eide (nå Dixons) Lefdal.... men dem konkurrerer selvfølgelig i de byer hvor dem finnes. Såvidt jeg vet er Lefdal et konsept litt mer rettet mot større byer i Norge... Finnes vel bl.a. ikke en Lefdal butikk nord for Trondheim. Uansett, Dixons er en major aktør bl.a. i England... dem eier Elkjøp, og Lefdal. I tillegg eier naturligvis Dixons søstrene til Elkjøp i Skandinavia (ElGiganten, ElGiganti osv.) PcCity i Sverige er et annet konsept eid av Dixons... Endret 25. mai 2004 av joenohr Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Vil ikke røpe hvor, i frykt om at det blir utsolgt. (selv om jeg tviler noen på forumet her bor her) Er jo utrolig billig Når er det du skal kjøpe telefonen din så vi får vite navn på butikken? EDIT: Hvordan skal vi som ikke bor ved den butikken få en utskrift på at prisen stemmer... blir litt vanskelig det... EDIT2: Som jendor sier: Det spiller jo ingen rolle om du sier navnet på butikken. Vi skal jo ikke handle der uansett, så de kommer jo ikke til å bli utsolgt. Kan du ikke si navnet? Please Endret 25. mai 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) *slettet* hoppet visst over ett innlegg. (som var "viktig") Endret 25. mai 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg aner ikke, har du lest tråden vil det også komme frem at han ikke har sagt det. Eneste jeg vet at det ligger ved han, han sa også at han tviler at noen bor ved han og han vil heller ikke røpe butikknavnet før han har kjøpt sin egen sx1 av ren frykt. @joenohr: hvem bryr seg..? Bare lurte om det var noen feitinger som håvet inn penger eller om det var en butikkjede som hadde butikker i norge under et anna navn. Finnes 2 lefdal butikker her i tr.heim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå