Gå til innhold

hvilke dvd+r plater fungerer bra til Nec ND-1300

Anbefalte innlegg

hei, låner for tiden en Nec ND-1300 av en kamerat. :)

Firmware'en er ikke oppgradert og vil helst ikke gjøre det hvis ikke det er viktig?

Noen som kan anbefale meg noen dvd+r plater som fungerer bra med denne brenneren på 4x speed. Helst bra kvaitet til en ok pris(10-15kr elller no.)

kan gjerne være en spindel-pakke.

edit: må helst bestilles fra et sted hvor det selges nettverkskort siden jeg trenger det også. f eks komplett eller netshop.

Endret av Apocalypse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Thats Write DVD+R (13 kr stk tror jeg) på komplett funker fint i min nec1300 brenner (ps! IKKE KJØP DVD-R!!!)

Hvis du virkelig vil ha topp kvalitetsplater anbefaler jeg verbatim pastell platene produsert av Taiyo Yuden i Japan som du får hos norwaydisc.no (15 kr stk)

Verbatim platene komplett har er produsert av MCC, men er slettes ikke så ille de heller, men samme prisen.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke. Hvor mange plater skal du kjøpe?

Hvis du skal kjøpe lite kvanta (10 eller under) så koster det ikke mer enn 20 kr eller noe i den duren for porto hos norwaydisc.no (sjekk siden for pris husker ikke i farta) da vet du ivertfall at det er bra plater.

Ellers så kan du kjøpe verbatim hos komplett, da er du også safe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Viss man kjøper en 5,10 eller 50 pack med Thats Write plater med videocover på komplett.no, hvor mye koster det da i frakt/oppkrav osv., syns det blir 150,- for hver ting jeg bestiller der..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...