O D D Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 når jeg slår på min pc så står det at jeg har Athlon 1250 mhz og memeory DDR 200, men det riktige skal være AMD CPU Athlon XP 2600+ 2.083 GHZ 333mhz memory dette skjer så si vær gang jeg slår pc'n på og det stå også oppfør under enehetsbenadlig også, hva er problemet, noen som har noen tips noen ganger hjelper det å trykke mange ganger nok på restart kanppen til det rigtige kommer opp!!!! mvh F.W Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Gå inn i bios og sett fsb til 166 om du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
O D D Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Gå inn i bios og sett fsb til 166 om du ikke har gjort det. takk for hjelpen det hjalp Lenke til kommentar
Børge Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 noen ganger hjelper det å trykke mange ganger nok på restart kanppen til det rigtige kommer opp!!!! Denne velkjente metoden fikser det meste ja Var tankegangen slik: "Hmmm... noe feil med maskina mi, hva kan jeg gjøre? Jo! Nå skal jeg sitte her og trykke mange ganger nok på startknappen til alt er i orden igjen!!! Sorry, måtte bare..... akkurat som med melka... Psst! rådet fra MorePower burde nok fungere! Lenke til kommentar
O D D Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 noen ganger hjelper det å trykke mange ganger nok på restart kanppen til det rigtige kommer opp!!!! Denne velkjente metoden fikser det meste ja Var tankegangen slik: "Hmmm... noe feil med maskina mi, hva kan jeg gjøre? Jo! Nå skal jeg sitte her og trykke mange ganger nok på startknappen til alt er i orden igjen!!! Sorry, måtte bare..... akkurat som med melka... Psst! rådet fra MorePower burde nok fungere! upps he he, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå