Minty123 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 why not ? er noen måser som driter utover vinduet mitt hver morgen.. skulle gjerne kverka dem men som viltloven sier : all jakt må kun utførest ved våpen med kruttladning.. så det er ikke lov Lenke til kommentar
knutby Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 ....men som viltloven sier.... nettop... og loven er til for å b***** Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Wasteland har ikke så veldig mye, og de er dyre! Sanderfjord paintball er ikke så veldig dyre, og har en del ting! WL har avtale med BASK (og muligens andre klubber), så vi får våpenene til tilnærmet HK-pris (pluss et par hundrelapper). I tillegg får man våpenet samme dag (såfremt de har det på lager), og kan nårsomhelst løpe tilbake hvis det går i stykker. P90 TR med batteri og lader fra HK = 241$ * 7 = ~1700kr. I tillegg må du ut med frakt på et par-tre hundre kroner, samt MVA på hele sulamitten. Totalt blir det godt over 2000kr, alt inkludert. Betalte 2250kr for P90'en min, med batteri og lader. Fikk problemer med avtrekkeren etter et par spill, stakk innom dagen etter og fikk det ordnet i løpet av et par timer. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 P-90 menneske, hihi Me får sjå kem som løyp snarast i skaugen når eg deg jagar med blautbørse type oppgradert sniper 550fps Neida.. Jeg og en kompis har planer for sommeren og airsoft, går ting greit så dukker vi kanskje opp på spill regelmessig i sommerferien Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ja.. skyte venner i leggen og i fingeren!! ikke sant jorn:-D??? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Håhåh! *Vifte med nytt våpen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå