snorreh Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Disse systemene kan ikke sammenlignes, for den jeg linket til er MultipleNode og den du linket til her er DualNode. Det finnes ingen benchmarks for Opteron 250 som kjører BEA WebLogic Server 8.1 for DualNode, bare se her for alle resultatene: http://www.spec.org/jAppServer2002/results...Server2002.html Som du ser så gir Opteron-systemer best US$/TOPS både for DualNode og MultipleNode i denne SPECjAppServer2002, selv med ulike konfigurasjoner. Du må slutte å sammenligne epler med pærer, det blir bare for dumt og spesielt når realiteten ikke samsvarer med testene Endret 8. november 2004 av snorreh Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 OK jeg ser din oppfatning av saken. Min tolkning er at det ble overload da IPF tok Java krona. Det er greit. Jeg ble forbløffet jeg også. Trodde ikke kompilatorene hadde kommet så langt. Epler og pærer er dette imidlertid ikke. Dette er to små epler mot en stor. Og den store var kom ut på topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå