mr_sjur Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har etter noe om og men bestemt meg for å kjøpe nokia 6230. Den vil jeg bruke for det den er verdt, og vil dermed gå til anskaffelse av et bluetooth adapter for rask overføring til PC. [1]Hvilket har dere å enbefale til denne telefonen? Gjerne så lang rekkevidde som mulig! ([2]NOen som kan forklare meg forskjellen på Klasse 1 og Klasse 2 bluetooth i samme slengen? [3] Har dette noe utslag på rekkevidde, overføringshastighet eller bruksbegrensinger(eller kort og godt: [4] Hva passer til mintelefon?)? La inn nummer foran hvert spørsmål slik at det går raskere å svare! Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Kjedelig tråd dette ble.. er det virkelig ingen der ute i det store blå som vet noe som helst om nokia 6230 og bluetooth.. jeg er som dere skjønner ikke en av dem. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 bare kjøp den billigste usb bluetooth adapteren du finner. det gjorde jeg den virker bra den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå