TheIlluminated Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hoax: Kaffen hadde noe med butikken å gjøre, det har ikke akkurat sjokoladen eller dropsene. Du ser hvilken "gratis" markedsføring diverse webshopper har fått for å gi ut godteri med leveransene, og det er jo rart at noen får noe og andre får noe annet. Hadde det også vært et rankingsystem hadde det vært teit, det er som om man må kjøpe for så som så for å akkurat få den og den tingen. Det de har klart (med eller uten hensikt), er at brukere selv reklamerer for dem, men det er noe som heter brukererfaringer, så noe ville blitt skrevet uansett Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det er kult å få ting av microplex. Har snakket litt om det her før. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 har akkurat motatt en Barbar cd/mp3 spiller fra www.mpx.no og der fikk jeg jammen meg med et Pc Pro blad .. dette kalle man en sikklig komp ( sånne små gratis gaver ) bladet koster jo 69 i butikken .. ikke det at jeg bruker og lese det da .. men for det ... fett og få noe leste stoff med spilleren .. kan jeg jo lese og høre på musikk Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 har akkurat motatt en Barbar cd/mp3 spiller fra www.mpx.no og der fikk jeg jammen meg med et Pc Pro blad .. dette kalle man en sikklig komp ( sånne små gratis gaver ) bladet koster jo 69 i butikken .. ikke det at jeg bruker og lese det da .. men for det ... fett og få noe leste stoff med spilleren .. kan jeg jo lese og høre på musikk Det er kongebra! Tror jammen de har vært innom denne tråden, og konkurerer om å sende med det aller beste.... Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Nethop Den skjokoladen Ahhh Namish Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Classic "Tusenfryd" drops eller? Tror det er sånne Goody hehe Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Wee, jeg fikk radio OG snop... Bra noen butikker skjønner hva d går i Endret 28. mai 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
Revox Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Det med godteriene er jo helt genialt. Gleder meg alltid som en liten unge når jeg henter pakker fra microplex. Ikke fordi det er så big deal med en liten godt, men det er det at de gir den som teller. Gutta inpå microplex er artige karer, var på lan hos dem sammen med en kamerat i fjor vinter. Spanet etter godteri lageret dems men fant intet En ting er sikkert, de er drevne i F1 Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har vel lagt på meg noen gram av sjokoladene fra NetShop, hehe.. Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hmm, fikk en drops da jeg kjøpte Lian Li PC 70 det fikk jeg også når jeg kjøpte mitt lian li pc-75usb... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 I dag fikk jeg brosjyre i posten fra Komplett , men den som stod for utsendelsen har "bomma" litt fikk nemmelig 8 eksemplarer av den Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 I dag fikk jeg brosjyre i posten fra Komplett , men den som stod for utsendelsen har "bomma" litt fikk nemmelig 8 eksemplarer av den Da kan du gi et eksemplar til alle i familien din! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har bare fått drops når jeg har bestillt fra microplex jeg. Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har bare fått drops når jeg har bestillt fra microplex jeg. Jeg også... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg får vel ingenting av microplex lenger - etter at dem ikke gadd å fikse opp i sine problemer med ordre levert til meg tidligere..... Kabinett levert uten intern 5.25" brønn selv om det var spesifisert under vare info på sidene. Blir som å selge en bil med tilhengerfeste uten å levere den med tilhengerfeste. Ja jeg hadde bruk for den brønnen til disker (med 3.5" til 5.25" braketter). Samt at døren hadde en knekt tapp. Ble lovet ny dør, men har ikke fått den enda (3mnd siden de lovet). Så jeg havner nok i den nederste kategorien til snekker'n Har før dette fått et drops i annenhver ordre, ikke i hver ordre av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Kjøpte USB lampe og USB vifte for tilsammen 200,- og fikk med radio... av microplex. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Bilde av radioen. (stort) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 jeg fikk et par drops da jeg bestilte viftestyringa mi hos microplex.. skal snart kjøpe en cpu-kjøler da, håper på at de ikke har slutta med godiset da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå