TCK Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har nettopp bestilt 2 pakker fra microplex som jeg skal hente imorgen. Må virkelig si at salgs trikset med å putte en liten "gave" i bestillingen funker! Alle dere virker VELDIG fornøyde! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det er jo ikke salgstriks da...bare en liten bonus som de ikke har sagt noe om. Hyggelig med en liten gave! Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Fikk radioen og noen drops etter et PSU kjøp (mist) Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg fikk en radio sist gang jeg bestilte, det gjorde kameraten min og... Før fikk jeg en fruktkaramell... Hos netshop fikk jeg en eske med drops Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Henter snart(i morgen/overmorgen) pakke med inverter og neonwire. *Håpe-på-radio* Endret 25. mai 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har nettopp bestilt 2 pakker fra microplex som jeg skal hente imorgen.Må virkelig si at salgs trikset med å putte en liten "gave" i bestillingen funker! Alle dere virker VELDIG fornøyde! Har vert fornøyd uten også, de levere kjapt. Har dog ingen erfaring på retur siden Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har dog ingen erfaring på retur siden Jeg sendte inn en katode for en stund siden, fikk den tilbake samme uken jeg sendte den.. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har nettopp bestilt 2 pakker fra microplex som jeg skal hente imorgen.Må virkelig si at salgs trikset med å putte en liten "gave" i bestillingen funker! Alle dere virker VELDIG fornøyde! Har vert fornøyd uten også, de levere kjapt. Har dog ingen erfaring på retur siden Ja, men du må være enig at en radio eller en drops er prikken over i'en for å gjøre deg fornøyd. Du handler som regel på nettsteder der man blir fornøyd Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 jeg kjøpte varer fra microplex får 2700 å fikke en liten frukt karamel.. en kamerat bestilte ting får 250 nesten sammtidig og fikk en lomme radio.. forskjelsbehandling.. bestilte dere samtidig? kan jo hende at det er noe nytt hver uke eller hver måned eller no jeg bestilte på mandag og han onsdag samme uke.. doo.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har nettopp bestilt 2 pakker fra microplex som jeg skal hente imorgen.Må virkelig si at salgs trikset med å putte en liten "gave" i bestillingen funker! Alle dere virker VELDIG fornøyde! Har vert fornøyd uten også, de levere kjapt. Har dog ingen erfaring på retur siden Ja, men du må være enig at en radio eller en drops er prikken over i'en for å gjøre deg fornøyd. Du handler som regel på nettsteder der man blir fornøyd Det er sant det, men det er bare de som har denne mist psu`en som jeg skulle ha. Kommer sikkert til å handle der i fremtiden, hvis de har noe jeg ikke kan få kjøp anen plass. Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jaggu fikk ikke jeg også radio med mitt nye kabbis. Leveringen var i tillegg perfekt! Microplex = svært bra! (Men når sant skal sies, så var radioen egentlig noe dritt...... ) Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 har fått drops og i den siste pakka fikk jeg en defekt radio.... men det er tanken som teller Lenke til kommentar
KAS Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hva slags drops er det snakk om? Noe kjent man kan gå og kjøpe selv? :\ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ' date='25/05/2004 : 21:08'] har fått drops og i den siste pakka fikk jeg en defekt radio.... men det er tanken som teller ja derfor du fikk en defekt en Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Rangering: T-skjorte - Superkunde Radio + drops - Meget bra kunde Radio - bra kunde. Drops- std kunde Knust eller halv drops - Dårlig kunde Ingenting - kunde med reklamasjoner. Endret 25. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Haha, nice Snekker`n Men seriøst, tror de vil gi kunder med reklamasjoner et lite plaster på såret og yte litt ekstra der. Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 De hiver sikkert radio'er oppi pakkene til det er tomt og resten får en/to drops Så får de sikkert inn flere av og til. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 De hiver sikkert radio'er oppi pakkene til det er tomt og resten får en/to drops Så får de sikkert inn flere av og til. Ellers var Snekker`n sin teori grei! Lenke til kommentar
Såkk Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hehe... Jeg bestillte nytt ASUS mainboard fra Komplett og fikk en Abit reklame-folder.... da lo jeg godt... aldri fått drops.... arg.... har handlet i butikken på Microplex men aldri fått noe der da... jaja Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har handlet på microplex tre ganger. Mars i fjor fikk jeg ett drops, mai i fjor fikk jeg to drops, og april i år fikk jeg bare et drops igjen... - men de er gode! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå