Mushaboom Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jepp, da jeg åpnet pakken fra Microplex så jeg at de hadde lagt ved en liten lommeradio, med påskriften "Takk for handelen! Hilsen oss i Microplex." Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Fikk også pakke fra dem her om dagen, den innehold en knust drops De to forrige pakkene mine inneholdt ikke noe ekstra , gjør de forskjell på kundene Hentet samtidig en pakke fra Netshop , der var det to esker drops Endret 25. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Fikk også pakke fra dem her om dagen, den innehold en knust drops De to forrige pakkene mine inneholdt ikke noe ekstra , gjør de forskjell på kundene Dette var min første ordre med mitt navn, har bestillt sammen med andre ved tidligere anledninger. Kanskje det er noe nytt de har begynnt med? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Snekker'n: Trodde at Netshop la ved Hval sjokolade i eskene sine. Det har ihvertfall jeg fått! Endret 25. mai 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Nå har jeg nettop fått pakken og har sett andre som har sagt de fikk den radioen før jeg bestilte. Ja jeg har også fått sjokolade fra Netshop , men denne gangen var det 2 esker drops med fruktsmak, tar meg en akkurat NU Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Håper jeg får noe når jeg snart skal legge inn en litt større ordre hos Microplex Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Nå har jeg nettop fått pakken og har sett andre som har sagt de fikk den radioen før jeg bestilte.Ja jeg har også fått sjokolade fra Netshop , men denne gangen var det 2 esker drops med fruktsmak, tar meg en akkurat NU To esker? Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Du frister meg snekkern *stikke på butikken - må ha noe godt* Har bare fårtt 2- 6 drops hver gang jeg har bestilt. Edit: jaja mener seff microplex Endret 25. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Du frister meg snekkern *stikke på butikken - må ha noe godt* Har bare fårtt 2- 6 drops hver gang jeg har bestilt. 2-6 drops hos Netshop? Du mener vel Microplex. De dropseskene jeg fikk var fra Netshop. Hmm, de var gode må ta meg en til Friste friste Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg fikk en T-shorte fra microplex.no for en stund tilbake.. Tror det var fordi jeg kjøpte for nesten 4 tusen Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har netopp handlet litt hos microplex og netsho og fikk henholdsvis en radio fra microplex og en stot sjokkolade plate fra netshop. Får ny pakke fra neetshop sp snart hk`et kommer inn.... Var god den hval sjokkoladen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hmm, fikk en drops da jeg kjøpte Lian Li PC 70 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Hmm, fikk en drops da jeg kjøpte Lian Li PC 70 Jeg skal snart handle for *hmm* *sjekke* SELVFØLGELIG bugger excel når jeg trenger det *argh* *gimme 5min* *FAEN I g453¤&YU%/* Knuse tastatur* WINDOWS ¤"%#!! Endret 25. mai 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Hmmm. Tror jeg hadde satt mer pris på et drops enn radioen. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Radioen var jo helt grei den, litt billig følelse men herre det er da reklame materiel, likte godt det kraftige lyse i dioden forran. Skulle tro de som handle kabinetter og slike dyre ting som snekker`n skulle få mere enn et drops eller to. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 fikk også radio på min siste bestilling fra microplex, bestilite ikke for mer enn 500,- en gang Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 jeg kjøpte varer fra microplex får 2700 å fikke en liten frukt karamel.. en kamerat bestilte ting får 250 nesten sammtidig og fikk en lomme radio.. forskjelsbehandling.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 jeg kjøpte varer fra microplex får 2700 å fikke en liten frukt karamel.. en kamerat bestilte ting får 250 nesten sammtidig og fikk en lomme radio.. forskjelsbehandling.. Hmm, det var ikke bra, ikke at det betyr noe i kroner og øre, men skal du gi kundene en "påskjønnelse" bør den vere lik for alle . Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 jeg kjøpte varer fra microplex får 2700 å fikke en liten frukt karamel.. en kamerat bestilte ting får 250 nesten sammtidig og fikk en lomme radio.. forskjelsbehandling.. bestilte dere samtidig? kan jo hende at det er noe nytt hver uke eller hver måned eller no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå