anon12234 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hei, har fått fatt på en elektrisk sparkesykkel, nei det er ikke tjuvgods. men så har jegh ingen lader til den. fant fram en lader fra en skrutrekker og pakka den in men hakke testa den enda. kan jeg ødelegge sykkelen hvis laderen er av feil type?, hellst svar raskt. vill ikke ende opp med at dne er ødelagt Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Tviler på at laderen til skrutrekkeren er sterk nok, finn ut hvilket batteri det er som står i sparkesykkelen, sannsynligvis noe lignende et bilbatteri og lad det med en passende billader. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 det står ihvertfall 24vDC på motoren så jeg regner med at den skal ha en 24V lader. men jeg har bare 4.5v, vil denne sakte men sikkert kunne lade opp batteriet eller må jeg ha en 24v lader?. kan desverre ikke lade opp med billader fordi det er en sån liten plugg på batteriet hvor man skal stikke inn en sånn liten kontakt fra laderen. billader blir for stor skala Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Tror aldri du vil klare å få 24 volt med en 4,5 volts lader, kanskje fattigge 5 volt hvis laderen er litt bedre enn spesifisert. Edit: tviler på at du har ødlagt sparkesykkelen. Endret 25. mai 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ikke tyvgods men det fulgt ikke med lader? LOL Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Finn navn og nummer (hvis det ikke er slipt bort ) og søk på google. Burde nok finne litt mer info. Sannsynligvis må du kjøpe en ny, og da er det jo smart å kjøpe en som passer.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 ikke tyvgods men det fulgt ikke med lader? LOL faktisk en kolega av fattern som fant den i hagen sin. noen hadde slengt den der og han visste ikke hva han skulle gjøre med den så jeg fikk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå