Gå til innhold

8-12" LCD skjermer, hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lukter jeg et Mini-ITX-prosjekt her? :)

Jeg skal følge med på denne tråden, for det er jeg også nogenlunde interessert i å vite. Har en gammel mac som det hadde vært morsomt å sette opp med Mini-ITX inni. Har hovedkort fra før... trenger bare en passende skjerm.

Jeg frykter at det må skaffes fra utlandet.

Lenke til kommentar

Jepp, nå blir det mini itx for alle penga :roll: . Må finne en passende skjerm til systemet, hadde også tenkt til å gå for et VIA Eden system, men nå som jeg ser det nye til AMD kommer må jeg jo vente på det, så jeg tenker jeg lager kabinettet så lenge.

Så det er flere som trenger små LCD skjermer. Håper det kommer noen som vet hvor de er å få tak i snart.

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar

hasuwest, har bare prøvd dette under obduksjonen av min avdøde laptop, men selv "helt netto" hadde lcd panelet en metall ramme på 3-4mm rundt kanten. Ellers er en lvds interface + backlight mest vanlig på selve panelet og en tilhørende crt/dvi ->lvds kontroller er nok å finne inne i en vanlig skjerm også tenker eg. På denne kontrolleren finner du helt sikkert OSD menyer og tilkoblinger for kanpper etc.

tar her selvsagt forbehold om eventuelle trykkfeil, mangel på fakta, prisendringer og lagerstatus :)

Likte digitalww siden, men var i grunn på jakt etter bare lcd-panelet og heller vga/pal kontroller separat. (har ati m6-m kontroller med lvds interface :) noen som har noen forslag til dette, ikkje elfa da eg har minimale planer om å ta opp lån for å kjøpe et lcd-panel :)

edit: ooh! earthlcd er nok tingen! kan du stave rf 3" lcd-touchscreen fjernkontroll?!

Endret av bjorn.e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...