Gå til innhold

Likin Park Fan?

Thewiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Feilpost, denne skal være under musikk ;)

Nei, den skulle ikke vært under musikk fordi Linkin Park er ikke musikk. Musikken deres er smakløs og forferdelig å høre på. :thumbdown:

Men jeg er her for å venne dere ut av mørke, alle dere som liker Linkin Park. Se bort i fra slik søppel musikk, og heller hør på tradisjonell 80-talls metal, som feks Iron Maiden. :thumbup:

Håper jeg klarer å omvenne iallefall en! :wee:

paradoksalt at du kaller linkin park for musikk i 1. setning etter du har sagt at det ikke kan klassifiseres som musikk...

(fordet om jeg tok poenget, og er helt enig med deg)

Lenke til kommentar
Linkin Park er "metal" med rap, to av de tingene som absolutt ikke skal mikses. Ergo: Linkin Park = Crap.

Fryktelig rart... funka VELDIG bra i Rage Against The Machine ;)

Spør du meg, så funka det ikke bra med Aerosmith, Korn, [insert nu-metal band here] eller RAtM.

la merke til noe.... bokstaven C kan utales med K lyd... crap baklengs er jo parc!!!ergo: linkin park = krap

Dypt, virkelig dypt.

Lenke til kommentar

(quote)Spør du meg, så funka det ikke bra med Aerosmith, Korn, [insert nu-metal band here] eller RAtM.(quote)

jeg er hyppig lytter av koRn... og jeg er drittlei av at folk kaller det nu-metall. for det er det ikke. de som har hørt de fleste av sangene til koRn vet at det ikke er det. de har ikke engang keybordist eller "dj".

og fordet om de har gjort et par sanger med rappere så er det også irrelevant! metallicahar og gjort sanger med rappere, og de blir ikke kalt numetallband

Endret av hvalfangeren
Lenke til kommentar
Svisj spiller jo bare liste-pop og svart satan metal.. :ermm:

Hvorfor kaller du black metal (svartmetall) for satanmusikk? Er det fordi du ikke vet hva du snakker om? Er det fordi du har null og niks peiling på svartmetallens bakgrunn og kultur? Kanskje fordi du ikke vet noe om satanisme, eller er det fordi du rett og slett er en overflatisk person som lever i din lille innestengte A4-verden med Dance 2 The Trance på høyttalerene og D-12 på radioen?

Å kalle svartmetallere for satanister er bare idiotisk og trangsynt. Svartmetallere er vanligvis ateister eller agnostikere.

Lenke til kommentar
jeg er hyppig lytter av koRn... og jeg er drittlei av at folk kaller det nu-metall. for det er det ikke. de som har hørt de fleste av sangene til koRn vet at det ikke er det. de har ikke engang keybordist eller "dj".

System of a Down går også under kategorien nu metall....

er ikke dårlig musikk for det!

Nu metal og rap metal er ikke akkurat det samme!

nu metal trenger IKKE innholde rapping, det trenger heller IKKE i være overkommers...

btw. KoRn er like mye kommers som Linkin Park, men kan fortsatt være god musikk...

Dessuten, tekstene til KoRn og Linkin Park handler veeldig mye om det samme......

KoRn's vokalist RAPPER veldigy mye, det ER sånn...

godt poeng Pinnela, hører selv på kristen black metal, men er agnostiker for det..

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Hvorfor kaller du black metal (svartmetall) for satanmusikk? Er det fordi du ikke vet hva du snakker om? Er det fordi du har null og niks peiling på svartmetallens bakgrunn og kultur?

Mest sannsynlig, men grunnen til at jeg ikke liker det er at jeg ikke kan fordra hell-voice der det høres ut som "vokalisten" kveles. Menmen..

Kanskje fordi du ikke vet noe om satanisme, eller er det fordi du rett og slett er en overflatisk person som lever i din lille innestengte A4-verden med Dance 2 The Trance på høyttalerene og D-12 på radioen?

Neppe, kan ikke fordra noen av delene :)

Å kalle svartmetallere for satanister er bare idiotisk og trangsynt. Svartmetallere er vanligvis ateister eller agnostikere.

Mulig jeg er trangsynt, men ta et eksempel: Dimmu Borgir synger om å voldta kristne kvinner og drepe deres barn - jeg ser ikke helt din påståtte agnostiske påstand i akkurat dette. Er da black-metall håpløs showoff?

Lenke til kommentar
Er da black-metall håpløs showoff?

I en del tilfeller: ja.

Gorgoroth fks.

de fleste folk som hører på bm tar vel ikke tekstene så seriøst viss eg ikke tar feil....

Linkin Park sine tekster er ihvertfall i de flest tilfeller myee mer interlinte enn bm tekster, egentlgi så vil eg si at Blink 182 tekster er mer inteligente tekster enn bm....

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Mulig jeg er trangsynt, men ta et eksempel: Dimmu Borgir synger om å voldta kristne kvinner og drepe deres barn - jeg ser ikke helt din påståtte agnostiske påstand i akkurat dette. Er da black-metall håpløs showoff?

da kunne shagrath postet i drømme tråden! for tekstene til dimmu er visjoner... ifølge de hvertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...