Gå til innhold

Likin Park Fan?

Thewiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Linkin Park er det ENESTE som har holdt meg i live, selv når off topic seksjonen på forumet ikke har kommet nær god nok. uten dem ville jeg vært enda en av de mange folka som utgjør en statistikk over selvmordsoffere. de funker bedre enn engler de gutta der.

*fyrer anlegget på max med in the end*

MYE bedre...

Lenke til kommentar
Linkin Park er "metal" med rap, to av de tingene som absolutt ikke skal mikses. Ergo: Linkin Park = Crap.

Så du mener f.eks at Walk this way med Run DMC/Aerosmith er en rævva låt? Greit at smaken er forskjellig, men å si at rap/metal absolutt ikke funker sammen er bullshit. :yes: (selv om Aerosmith kanskje går under kategorien heavy)

Jeg synes forøvrig Linkin Park er drit bra...

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig det var ironisk ment...

det var det ikke.

jeg har vært hos psykolog, oppfølgingstjenesten og en del andre steder på grunn av hvor mange problemer jeg har. jeg har vært mer hos rådgiveren på skolen enn i time. for å si det kort, jeg har vært så nær å stupe utfor en bro at bare et eneste kjevt blikk hadde sendt meg i vannet.

jeg har problemer. de fleste forstår ikke hvordan jeg funker, og musikk har jeg et veldig spesielt forhold til. min måte å forstå musikk er nok ganske nært unik, og det har hjulpet meg mer enn alle andre tilsammen.

IKKE mobb musikken min. kan godt være at det blir det som sender meg utfor. den som sier det, vil dermed ha ansvar for at jeg forsvinner.

PS: trådstarter bør redigere navn på topic. skrivefeil av den sort er ikke noe jeg tar lett på.

Lenke til kommentar
linkin park suger :thumbdown:

HA! Så det suger? Da må du jo nesten si hvorfor det "suger"... Jeg er ingen fan av Linkin Park, hovedsaklig fordi det ikke høres så bra ut i mine ører, og at teksten heller ikke appellerer til meg, og ikke fordi "alle" sier det.. Har sterk mistanke om det, i dette tilfellet :yes:

Fakta er jo at veldig mange hører på Linkin Park, men det er blitt sånn nå, at man hører ikke på ting man liker, fordi det "suger" (i følge "alle"). Så derfor er det sikkert mange som liker Linkin Park, og hører på dem i "smug". Men når noen spør om din mening, så; nei, uff, det suger jo så..

De fleste som har skrevet i denne posten, er jo slik.

(Ingard tenker høyt) :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...