Kultom Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 2 meget bra album, men album 1 var bedre enn 2'ern, selv om det var litt mere "sinna 14tis preg" over den. Re-animation Re-mix cd'en er jo også ganske bra. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Linkin Park er det ENESTE som har holdt meg i live, selv når off topic seksjonen på forumet ikke har kommet nær god nok. uten dem ville jeg vært enda en av de mange folka som utgjør en statistikk over selvmordsoffere. de funker bedre enn engler de gutta der. *fyrer anlegget på max med in the end* MYE bedre... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg håper virkelig det var ironisk ment... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg håper virkelig det var ironisk ment... Musikk redder faktisk liv. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Linkin Park er jo bare best !! De har en blanding av masse forskjellig musikk, så masse forskjellig folk liker dem ! Folk som sier at det ikke er musikk har nok aldri hørt musikk i hele sitt liv Endret 27. mai 2004 av figure_02 Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Linkin Park er "metal" med rap, to av de tingene som absolutt ikke skal mikses. Ergo: Linkin Park = Crap. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg håper virkelig det var ironisk ment... Musikk redder faktisk liv. Ikke direkte. Det er fysisk umulig. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg håper virkelig det var ironisk ment... Musikk redder faktisk liv. Ikke direkte. Det er fysisk umulig. Men indirekte så kan det muligens det... forøvirg: "Holde meg i live" er et slags utrykk da! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 syns ikke linkin park er så værst!hører på de en del. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Ikke direkte. Det er fysisk umulig. Du vet akkurat hva jeg mener. Endret 27. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 -Det snør i helvete før jeg frivillig hører på Linkin Park. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Linkin Park er "metal" med rap, to av de tingene som absolutt ikke skal mikses. Ergo: Linkin Park = Crap. Så du mener f.eks at Walk this way med Run DMC/Aerosmith er en rævva låt? Greit at smaken er forskjellig, men å si at rap/metal absolutt ikke funker sammen er bullshit. (selv om Aerosmith kanskje går under kategorien heavy) Jeg synes forøvrig Linkin Park er drit bra... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg håper virkelig det var ironisk ment... det var det ikke. jeg har vært hos psykolog, oppfølgingstjenesten og en del andre steder på grunn av hvor mange problemer jeg har. jeg har vært mer hos rådgiveren på skolen enn i time. for å si det kort, jeg har vært så nær å stupe utfor en bro at bare et eneste kjevt blikk hadde sendt meg i vannet. jeg har problemer. de fleste forstår ikke hvordan jeg funker, og musikk har jeg et veldig spesielt forhold til. min måte å forstå musikk er nok ganske nært unik, og det har hjulpet meg mer enn alle andre tilsammen. IKKE mobb musikken min. kan godt være at det blir det som sender meg utfor. den som sier det, vil dermed ha ansvar for at jeg forsvinner. PS: trådstarter bør redigere navn på topic. skrivefeil av den sort er ikke noe jeg tar lett på. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Linkin Park er "metal" med rap, to av de tingene som absolutt ikke skal mikses. Ergo: Linkin Park = Crap. Fryktelig rart... funka VELDIG bra i Rage Against The Machine Endret 28. mai 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 *mumle noe om kvalitetsforskjell* Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 linkin park suger HA! Så det suger? Da må du jo nesten si hvorfor det "suger"... Jeg er ingen fan av Linkin Park, hovedsaklig fordi det ikke høres så bra ut i mine ører, og at teksten heller ikke appellerer til meg, og ikke fordi "alle" sier det.. Har sterk mistanke om det, i dette tilfellet Fakta er jo at veldig mange hører på Linkin Park, men det er blitt sånn nå, at man hører ikke på ting man liker, fordi det "suger" (i følge "alle"). Så derfor er det sikkert mange som liker Linkin Park, og hører på dem i "smug". Men når noen spør om din mening, så; nei, uff, det suger jo så.. De fleste som har skrevet i denne posten, er jo slik. (Ingard tenker høyt) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 IKKE mobb musikken min. kan godt være at det blir det som sender meg utfor. den som sier det, vil dermed ha ansvar for at jeg forsvinner. Er det lurt å være her hvis ting folk sier kan ha invirkning på ditt liv? Hang in there man! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg sier som vokalisten i Darkness: Linkin Park, they have a kind of RockRap. They now it sales but it's really crap music. Sier meg enig i det selv om jeg har en av platene til Linkin Park. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Sier Darkness ja? Snakk om å kaste stein i glasshus. Endret 28. mai 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Må si meg enig der, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå