Gå til innhold

Creative GigaWorks S750 vs. Logitech z-680


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg skrev i den andre posten din;

http://hardware.no/art.php?artikkelid=5297 er jo kanskje et tips.

Og bortsett fra det, så spiller det nok ikke bedre enn et ordentlig anlegg.

http://hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|196|196|4711|pdetail er vel kanskje et billig alternativ... (Gadd ikke sjekke prisene så nøye. Kan hende noe er billigere.)

 

Og her er Logitech-settet. http://hardware.no/art.php?artikkelid=5891

Hvorfor sjekker du ikke "TESTER"-kategorien på HW.no?

Lenke til kommentar
Hvorfor sjekker du ikke "TESTER"-kategorien på HW.no?

Har sett begge de testene før du linket til dem...

Jeg vill bare høre hva andre mener om det også har jeg noen spørsmål og det får jeg ikke stilt tilt til de som tester anleggene.

Lenke til kommentar

Oppsummering av de to anleggene: Creative spiller litt finere og mer korrekt på musikk, oki på film. Logitech har klart mest bass, fjernkontrollen er oki, minus for lite lettlest diplay på kontrollenheten, pluss for alle tilkoblings mulighetene, de justerbare høytaler føttene som kan snues og brukes som veggfester. Meget bra på film og spill, personlig syns jeg det spiller litt dårlig på musikk pga voldsom bass og litt lite detaljer. Men jeg liker logitech best pga at det er best til film og musikk og har massevis med power. Kan vel bare si så enkelt, logitech leverer et trykk jeg aldri har vært borte i på et anlegg til den prisen...så enkelt er det.

Endret av Onanias
Lenke til kommentar
Oppsummering av de to anleggene: Creative spiller litt finere og mer korrekt på musikk, oki på film. Logitech har klart mest bass, fjernkontrollen er oki, minus for lite lettlest diplay på kontrollenheten, pluss for alle tilkoblings mulighetene, de justerbare høytaler føttene som kan snues og brukes som veggfester. Meget bra på film og spill, personlig syns jeg det spiller litt dårlig på musikk pga voldsom bass og litt lite detaljer. Men jeg liker logitech best pga at det er best til film og musikk og har massevis med power. Kan vel bare si så enkelt, logitech leverer et trykk jeg aldri har vært borte i på et anlegg til den prisen...så enkelt er det.

bra oppsumering Onanias!

men betyr det at logitec spiller høyest?

Lenke til kommentar
Hei, nå er jeg sikkert litt dum. Men har du ikke tenkt på Klipsch Promedia? Spiller fletta av de to nevnte. Men en smule dyrere. Fåes på audiocompaniet.no. Anbefales. Utrolig til film.

hadde ikke tenkt å betale så mye for et surround-anlegg men spiller det klipsch pro media 5.1 høyere enn gigaworks'en og logitech'en?

Lenke til kommentar
Om jeg sier at naboene mine har ringt til politiet for å få meg til å skru ned, at anlegget har innebygd Dolby Dekoder og heter Logitech Z-680, hva sier du da? :p

da sier jeg wow! :wow:

Jeg kan jo også si at naboene ikke tåler lyd fra meg :roll:

men kødder du med det at naboene har ringt politiet fordi du har spilt høyt?

Lenke til kommentar

Klipsch er vel absolutt ikke mye bedre.. Har Z-680 selv som jeg har kjøpt fra USA, Over eBay der jeg kjøpte det fikk jeg alle 3 anleggene til omtrent samme prisen og jeg leste mange tester ang. de forskjellige anleggene..

Endret av IwwY^^
Lenke til kommentar

z-680 spiller mer enn høyt nok, tviler på at du kjører det noe særlig på maks... med mindre det brukes i et stort rom blir det for høyt. Treffer min smerteterskel før det er på fullt ihvertfall.... Men hvorfor i all verden er det så viktig for deg hvilket som spiller høyest?

 

Om du skal bruke anlegget til noe annet enn bare pc, bør du gå for logitech pga de innebygde dekoderne.

 

the_ruthless: receiveren du linker til koster 8k.... billig alternativ? trenger noe som heter høyttalere også ;) dessuten har NAD problemer med egenstøy på HKreceiverene sine(med mindre de har fikset det nylig).

 

edit: så ikke at det er en forforsterker... trenger effekttrinn i tilegg...men egenstøyen skulle vel være bedre. var kanskje litt sarkasme i den abefalingen.

Endret av darkfish
Lenke til kommentar
Om jeg sier at naboene mine har ringt til politiet for å få meg til å skru ned, at anlegget har innebygd Dolby Dekoder og heter Logitech Z-680, hva sier du da? :p

da sier jeg wow! :wow:

Jeg kan jo også si at naboene ikke tåler lyd fra meg :roll:

men kødder du med det at naboene har ringt politiet fordi du har spilt høyt?

Nope. Jeg kødder ikke! Kan legge ut bilde for å vise avstanden mellom husene. :yes:

 

Beskjed fra Politiet: Om naboene blir plaget av støyen fra deg èn gang til, så kommer vi og henter anlegget.

 

 

Lurer på hva dem hadde tenkt når dem så de stusselige satelittene :hmm:

 

Bilder!

"Gjengen"

Vinkel 1

Vinkel 2

 

Jeg bor i det grønne huset huset, nærmest naboene. Vel, jeg bor alene i hele huset... Z-680 er plassert inne på rommet nærmest naboene. Det ene vinduet er nå borte p.g.a lydisolering. Om det hjalp? Jeg vil si heller lite :(:thumbdown:

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...