Joachim_F Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Majesco har akkurat gitt ut E3-traileren til BloodRayne 2, og her er det mye blod og gørr. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Joa. kan bli fet dette Spilte igjennom 1ern. Dette så fakstisk ganske mye råere ut. Med tanke på blod og "moves".. Håper det blir like fet Endret 25. mai 2004 av Anubizzzz Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) det så... ut jo. ser ut som at det blir masse nye tøffe moves, tror nok det kan bli litt bra ja... fikk jeg litt lyst til å spille 1ern igjenn damn...hadde til og med savegame fra før, en litt kjip ting i filmen var at dem ikke viser våpna på ho når ho ikke bruker dem. Men de lager sikkert en kode slik som i 1ern(SHOWMEMYWEAPONS). Endret 25. mai 2004 av Civilix Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Spilte demoen av BR1, og syns det var skikkelig grisetøft. Spilte hele spillet, og det var noe av det dårligste jeg har vært borti. Cutscenene var der omtrent bare for å vise overdimensjonerte pupper som vugget rundt. Forhåpentligvis blir nummer to litt bedre. Utviklerne har tydeligvis spilt Tony Hawk PS og PoP: Sands of time.. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Spillte gjennom hele 1'ern eg også. Var til tider ganske underholdende, men repetivt gameplay. Puppene i cut-scenene vugget ikkje det bare vibrerte vertikalt . BR2 ser enda mer blodig ut enn BR1 og med flere kule moves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg