Illmatic Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 for lenge siden (1/2 år kanskje) skaffet jeg et sånt gamespy id for å spille generals online. nå har jeg begynt å spille igjen, men jeg husket ikke passordet. fikk tilsendt passordet på nytt, klikket meg inn på siden og logget inn. da stod det at jeg alerede var logget inn som "detonator". jeg ville endre navnet fra "detonator" til "gamer-guru", men det gikk ikke...videre nedover på siden var det flere huker krysset av for å motta nyhetsbrev og slikt. siden jeg ikke vil ha dette, huket jeg dem av igjen, skrollet helt ned på siden og trykket på finish knappen. da loadet siden på nytt igjen med de innstillengen jeg ønsket: ingen brev og Gamer-guru som navn. jeg klikket på logg ut knappen. etter det logget jeg inn igjen for å dobbeltsjekke, men da var alle innstillinger som før!!! jeg prøvde flere ganger, men får det ikke til! jeg får heller ikke logget meg på generals online ifra spillet....HJELP!!! takker for all hjelp... er det mulig å slette kontoen??? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) før har jeg heller aldri motatt noen e-mail fra gamespy angående nyheter og slikt. jeg hadde vist bare glemt bort hele accounten...takker for all hjelp! ps: når jeg er logget inn står det forøvrig at accounten ikke er verified...vet ikke hva det betyr Endret 25. mai 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 dvs at du ikke har klikket på en link tilsendt til din e-post adresse eller den e-post adressen du er signet opp med eller at du bruker en public mailadresse som f.eks hotmail, yahoo etc. Bare for å gi deg et kjapt tips.. hvis du bruker nrkpost.no til å signe opp..så er denne ikke på listen over sånne free mail accounts, så du får verifisert gamespy kontoen din med en nrkpost adresse, eller du kan bruke en mailadresse fra din isp/shellleverandør nrkpost.no gir deg btw 50mb lagringskapasitet (max vedleggstørrelse 50mb) og er gratis, men krever dog at du eier en mobiltelefon med et telefonnr. Jeg hater egentlig gamespy, men det er desverre eneste mulighet for å spille fallout:tactics - Brotherhood of steel på nett, så jeg har hatt litt lignende problemer selv. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 bruker online.no.....hater gamespy jeg å, men ea velger støtte det og ea har jo kjøpt opp alle andre firmaer!!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 går det ikke ann å bruke ASE til det da? Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 all seeing eye...funker ikke til fallout tactics iallefall... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 finne server prog.? mener å ha hørt navnet... Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 er noe ala gamespy, kan brukes til å liste servere, veldig bra til quake,cs etc, men hjelper lite for spill som krever gamespy...desverre.. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 ok...tenkte det var noe i den duren. hjelper ikke meg noe særlig da. smalhans: logg dg på msn a Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 nå er det 24 timer igjen til sending, Vi skal forresten spille Wolfenstein Enemy Terretorys på neste sending, og trackmania demoen, og så er det litt mer som skjer også Blir bare 1 demo i morgen. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Shoot, og jeg som nettopp sletta WolfET. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå