Gå til innhold

Ringenes Herre: Atter en Konge til 89,- på Elkjøp

Shulgin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var akkurat på Elkjøp nå og skulle kjøpe et eksemplar.. Var utsolgt (kom ikke som noe sjokk), fikk vite at de skulle få inn et nytt parti til den samme prisen, altså 89,- i morgen eller tirsdag..

Quoter meg selv, jeg..

De "fikk visst ikke inn" noe nytt parti, men de hadde jo plutselig filmen inne..

Til 189,-

Lenke til kommentar
Jeg og han kompisen som bestilte samtidig har ennå ikke mottatt filmen. Hvor lang tid tar det? Frykter litt at de var snare på labben med ta i mot pengene og sende oss kvittering, håper ikke det.

Aner ikke når du får ditt eksemplar.

Jeg fikk mitt to dager senere, i postkassen.

Hvis du har bestilt 25., eller 26., så burde du virkelig ha fått den etterhvert!

Sjekk med dem om de har sendt den i det hele tatt.

Kanskje noen har stjålet den i posten din? :scared:

Eller kanskje Elkjøp bare surrer... (mer sannsynlig)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg og han kompisen som bestilte samtidig har ennå ikke mottatt filmen. Hvor lang tid tar det? Frykter litt at de var snare på labben med ta i mot pengene og sende oss kvittering, håper ikke det.

Har dere ennå ikke mottatt filmen, eller?

Det begynner i så fall å virkelig bli på tide...

Lenke til kommentar

Hehe sorry, fikk den for noen dager siden :) Så snublet jeg innom Spaceworld og fant ut at de solgte 3 DVD filmer (valgfritt fra et enormt utvalg) til 300,-, og så har jeg storshoppa på Play.com - så nå får det pinadø holde en stund.. Ihvertfall et par uker :D

Det er helt rått når Elkjøp og Lefdal av og til trår til med slike fantasitilbud. Har sett det før (Warcraft III, står i hylla mi).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...