Gunfreak Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 nå har jeg fått ROTK fra Elkjøp, kom på 100 kroner med frakt som brev.. Lenke til kommentar
moray Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Var akkurat på Elkjøp nå og skulle kjøpe et eksemplar.. Var utsolgt (kom ikke som noe sjokk), fikk vite at de skulle få inn et nytt parti til den samme prisen, altså 89,- i morgen eller tirsdag.. Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 For en gangs skyld har jeg også vært heldig. Så tilbudet på Elkjøp på tirsdag, og bestilte sporenstreks pr. Internett. Filmen kom i postkassen min i dag, og har kostet meg den nette sum av 108,- inkl. frakt og MVA (uten at jeg hadde bestilt noe MVA...). Extended kommer til høsten, men jeg gidder ikke å vente, med denne prisen. Slike priser liker vi Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 med litt flaks få vi kanskje extended til 200.- Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 med litt flaks få vi kanskje extended til 200.- Er liksom ikke helt samme schwong over 200,- som over 89,- Må forresten skryte litt av Elkjøp (første gang for mitt vedkommende). Kjapt og greit, og en webshop som funket. Jeg er for slike priser som 3 for 199,- og sånn, jeg. Skulle bare hatt alle filmer til denne prisen, og ikke bare dritt, sånn som det pleier å være til den prisen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 jo når extended koster 400.- eller noe så sparer du en del Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ja, Elkjøp fungerer veldig bra som webshop. Jeg har kjøpt der et par ganger fra før. Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Nå er jo dette kanskje litt på siden, men jeg har kommet over et annet GENIALT DVD-tilbud. Det har vært en stund, men jeg turde ikke tipse noen før jeg hadde sikret meg et eksemplar. James Bond-samleboks, ordinær pris ca. 3500,- tilbud på Spaceworld i Bergen ca. 2500,- kjøpt på Expert for ca. 1500,- Alle filmene, inklusive Die Another Day, i en pen blikk-eske. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Nå er jo dette kanskje litt på siden, men jeg har kommet over et annet GENIALT DVD-tilbud. Det har vært en stund, men jeg turde ikke tipse noen før jeg hadde sikret meg et eksemplar. James Bond-samleboks, ordinær pris ca. 3500,- tilbud på Spaceworld i Bergen ca. 2500,- kjøpt på Expert for ca. 1500,- Alle filmene, inklusive Die Another Day, i en pen blikk-eske. Løp og kjøp! Er det noe ekstrastoff på Dvd'ene i denne boksen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 man kan kjøpe hele james bond pakke for 500 i HK Lenke til kommentar
fAight Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Extented versjonen av "Atter en konge"? Edit: Sorry, ble litt villedet. På dinpris.no står det nemlig at filmen er tilgjengelig, men hvis man trykker på linken til playx så står det at den ikke kommer før i november Endret 28. mai 2004 av ridgea Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Er det noe ekstrastoff på Dvd'ene i denne boksen? Har ikke rukket å se ordentlig etter, men det skal være noe dokumentarer etc. Skal etter sigende være mye veldig tøft på dem. Jeg har, som sagt, ikke rukket å sjekke enda. Diskuterte derimot denne boksen med Martin på Spaceworld, Bystasjonen (hyggelig fyr), og han skrøt uhemmet av dem (han har boksen selv, men gamle typen, uten Die another day). man kan kjøpe hele james bond pakke for 500 i HK HK? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Er det noe ekstrastoff på Dvd'ene i denne boksen? Har ikke rukket å se ordentlig etter, men det skal være noe dokumentarer etc. Skal etter sigende være mye veldig tøft på dem. Jeg har, som sagt, ikke rukket å sjekke enda. Diskuterte derimot denne boksen med Martin på Spaceworld, Bystasjonen (hyggelig fyr), og han skrøt uhemmet av dem (han har boksen selv, men gamle typen, uten Die another day). man kan kjøpe hele james bond pakke for 500 i HK HK? Takk for tipset. Har vært på utkikk etter denne boksen en stund nå (ref nicket mitt), og 1500,- høres ut som en bra pris. Skal sjekke den lokale Expert sjappa i helgen. Men ekstrastoff er et must. Jeg har en del av filmene på VHS, og hvis det ikke er ekstra på dvd'ene gidder jeg ikke oppgradere til Dvd. Lurer også på hva HK er? Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Takk for tipset. Har vært på utkikk etter denne boksen en stund nå (ref nicket mitt), og 1500,- høres ut som en bra pris. Skal sjekke den lokale Expert sjappa i helgen. Men ekstrastoff er et must. Jeg har en del av filmene på VHS, og hvis det ikke er ekstra på dvd'ene gidder jeg ikke oppgradere til Dvd. Har sjekket nå. Det er en dokumentar på hver enkelt film. Virket veldig bra. Dokumentarene er på mellom en halv og en time hver av dem. Noen filmer har også ekstrastoff som intervjuer, The making of... og musikkvideoer. Tror det var 1599,- jeg betalte, så det blir jo da 1600,- @gunfreak19 HK? HongKong? Eller... Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Edit: Sorry! Dobbeltpost. nettleserfeil. Ikke meningen. Endret 1. juni 2004 av Zoot Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 noen som har peil på hvor mye elkjøp tjener på dette? det kan ikke være så sykt mye. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Elkjøp tjener ikke noe på det. De selger med tap. Innkjøpsprisen på dvd'er i norge er på ca 160 kr, og de selger det for halvparten...U do the math http://www.aftenposten.no/kul_und/film/article796101.ece Endret 1. juni 2004 av ridgea Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Elkjøp tjener ikke noe på det. De selger med tap. Innkjøpsprisen på dvd'er i norge er på ca 160 kr, og de selger det for halvparten...U do the math Snakket med en kamerat av meg, som jobber på Spaceworld, om dette, og han fortalte at den prisen de har nå (199,-) er det laveste de kan gå, og fremdeles tjene penger på det. Men så lenge det kommer meg til gode, synes jeg det er helt greit. Så lenge Elkjøp taper penger, og jeg får gjort et godt kjøp... Helt OK! Edit: Kommafeil... Endret 2. juni 2004 av Zoot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå