Gå til innhold

Ringenes Herre: Atter en Konge til 89,- på Elkjøp

Shulgin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en gangs skyld har jeg også vært heldig.

Så tilbudet på Elkjøp på tirsdag, og bestilte sporenstreks pr. Internett.

Filmen kom i postkassen min i dag, og har kostet meg den nette sum av 108,- inkl. frakt og MVA (uten at jeg hadde bestilt noe MVA...).

Extended kommer til høsten, men jeg gidder ikke å vente, med denne prisen.

Slike priser liker vi :thumbup:

Lenke til kommentar
med litt flaks få vi kanskje extended til 200.- :woot:

Er liksom ikke helt samme schwong over 200,- som over 89,-

Må forresten skryte litt av Elkjøp (første gang for mitt vedkommende).

Kjapt og greit, og en webshop som funket. :thumbup:

Jeg er for slike priser som 3 for 199,- og sånn, jeg. Skulle bare hatt alle filmer til denne prisen, og ikke bare dritt, sånn som det pleier å være til den prisen.

Lenke til kommentar

Nå er jo dette kanskje litt på siden, men jeg har kommet over et annet GENIALT DVD-tilbud. Det har vært en stund, men jeg turde ikke tipse noen før jeg hadde sikret meg et eksemplar.

James Bond-samleboks, ordinær pris ca. 3500,- tilbud på Spaceworld i Bergen ca. 2500,- kjøpt på Expert for ca. 1500,- Alle filmene, inklusive Die Another Day, i en pen blikk-eske.

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Nå er jo dette kanskje litt på siden, men jeg har kommet over et annet GENIALT DVD-tilbud. Det har vært en stund, men jeg turde ikke tipse noen før jeg hadde sikret meg et eksemplar.

James Bond-samleboks, ordinær pris ca. 3500,- tilbud på Spaceworld i Bergen ca. 2500,- kjøpt på Expert for ca. 1500,- Alle filmene, inklusive Die Another Day, i en pen blikk-eske.

Løp og kjøp!

Er det noe ekstrastoff på Dvd'ene i denne boksen?

Lenke til kommentar

Har ikke rukket å se ordentlig etter, men det skal være noe dokumentarer etc.

Skal etter sigende være mye veldig tøft på dem.

Jeg har, som sagt, ikke rukket å sjekke enda. Diskuterte derimot denne boksen med Martin på Spaceworld, Bystasjonen (hyggelig fyr), og han skrøt uhemmet av dem (han har boksen selv, men gamle typen, uten Die another day).

man kan kjøpe hele james bond pakke for 500 i HK

HK? :blush:

Lenke til kommentar

Har ikke rukket å se ordentlig etter, men det skal være noe dokumentarer etc.

Skal etter sigende være mye veldig tøft på dem.

Jeg har, som sagt, ikke rukket å sjekke enda. Diskuterte derimot denne boksen med Martin på Spaceworld, Bystasjonen (hyggelig fyr), og han skrøt uhemmet av dem (han har boksen selv, men gamle typen, uten Die another day).

man kan kjøpe hele james bond pakke for 500 i HK

HK? :blush:

Takk for tipset. Har vært på utkikk etter denne boksen en stund nå (ref nicket mitt), og 1500,- høres ut som en bra pris. Skal sjekke den lokale Expert sjappa i helgen.

Men ekstrastoff er et must. Jeg har en del av filmene på VHS, og hvis det ikke er ekstra på dvd'ene gidder jeg ikke oppgradere til Dvd.

Lurer også på hva HK er?

Lenke til kommentar

Takk for tipset. Har vært på utkikk etter denne boksen en stund nå (ref nicket mitt), og 1500,- høres ut som en bra pris. Skal sjekke den lokale Expert sjappa i helgen.

Men ekstrastoff er et must. Jeg har en del av filmene på VHS, og hvis det ikke er ekstra på dvd'ene gidder jeg ikke oppgradere til Dvd.

Har sjekket nå.

Det er en dokumentar på hver enkelt film. Virket veldig bra. Dokumentarene er på mellom en halv og en time hver av dem. Noen filmer har også ekstrastoff som intervjuer, The making of... og musikkvideoer.

Tror det var 1599,- jeg betalte, så det blir jo da 1600,-

@gunfreak19

HK? HongKong? Eller...

Lenke til kommentar
Elkjøp tjener ikke noe på det. De selger med tap. Innkjøpsprisen på dvd'er i norge er på ca 160 kr, og de selger det for halvparten...U do the math

:yes:

Snakket med en kamerat av meg, som jobber på Spaceworld, om dette, og han fortalte at den prisen de har nå (199,-) er det laveste de kan gå, og fremdeles tjene penger på det.

Men så lenge det kommer meg til gode, synes jeg det er helt greit. Så lenge Elkjøp taper penger, og jeg får gjort et godt kjøp... Helt OK!

Edit: Kommafeil...

Endret av Zoot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...