Gå til innhold

Ringenes Herre: Atter en Konge til 89,- på Elkjøp

Shulgin

Anbefalte innlegg

Emne sier vel alt: Elkjøp selger nå den nylanserte Atter en Konge-DVD'en til kun kroner 89. Dette er vel et resultat av den nokså fornøybare konkurransen mellom Expert og Elkjøp til tider, for Expert starter i hvert fall på 99 (vet ikke om dette har blitt nedjustert igjen, men tviler).

Løp og kjøp! Begrenset antall!

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sa til tre kamerater som satt sammen på MSN, at det var tilbud. Det neste jeg sa, rett etter, var at jeg hadde satt pris på om en av dem kjøpte en til meg. Neida. Da var de borte.

Senere var det utsolgt.

:(

Klarer meg. Alle har den. Venter vel kanskje til Extended.

Lenke til kommentar

Ser at Elkjøp også selger samleboks av Ringenes herre til 699,-

Et bra alternativ for de som ikke har kjøpt noen filmer ennå.

Er filmene i denne samleboksen identisk med billigversjonene som er utgitt av de 3 filmene (ekstramatriale osv.)

Anyone?

Lenke til kommentar
Ser at Elkjøp også selger samleboks av Ringenes herre til 699,-

Et bra alternativ for de som ikke har kjøpt noen filmer ennå.

Er filmene i denne samleboksen identisk med billigversjonene som er utgitt av de 3 filmene (ekstramatriale osv.)

Anyone?

Sidan den er ute nå så er det sikkert ikkje Extended edition, og eg meiner at dersom du skal kjøpe dei 3 filmane så bør du ta Extended edition.

Edit: Var inne på www.elkjøp.no og såg på den. Det er kinoversjonen, altså ikkje extended, men med ekstramateriale.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

LOL!

Jeg var innom Statoil i lunchen og fant den filmen til 299,- der. Bare IDIOTER kjøper en film til den prisen. Vel, jeg var ikke langt unna da jeg kjøpte xXx for rundt 270,- på en kiosk en gang... Så kjedet jeg meg og surfet på nettet på jobben utover ettermiddagen, og fant denne tråden...

Sprinta (på nettet) til Elkjøp og bestilte, så falt nettet ut akkurat i det jeg skulle betale!! Full panikk.. men heldigvis kom det tilbake kanskje 10 minutter senere, og både jeg og en kollega bestilte A.S.A.P. :D Har fått kvittering på kjøpet per e-mail, så den burde være på vei..

Takk for tipset! Det er en gave, har tenkt å spander på meg selv den mest uberfete samleboksen med alle tre når den kommer. Venner med middels filminteresse fortjener ikke den :D

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

De hadde den ikke på Elkjøp her hvor jeg bor. Jeg orket heller ikke å bestille på nett :p, så jeg kjøpte den like så greit på Rimi 10 meter unna leiligheten min til 229 kr, hehe sløsing av penger, ja jeg vet...men ville se filmen NÅ :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...