Solarstone Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Skal bygge meg et Studio for musikk og trenger tips om hvor jeg kan få tak i noen billige byggevarer..med en ok pris.. tips om hvor jeg kan få tak i billig verktøy er også fint=) Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Claser'n for verktøy.(kavlitet og pris henger sammen) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Byggevarer får du på et byggvarehus. Eksempel: Byggmakker, OBS Bygg, Rådhuset o.s.v. Tror det er liten prisforskjell, men det kan jo lønne seg å skjekke ut to steder før du bestemmer deg. Endret 25. mai 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
above Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Gå på byggmaker paal kahrs eller geitanger bygg Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Kjøp sponplater på Biltema er det noe jeg ikke har fått med meg!? selger de det? henvis gjerne til en link hvis du har, jeg finner ikke noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå