St Thicket Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Er det noen som vet om kabinetter i Hi-Fi bredde som tar standard ATX hovedkort? Jeg har letet og har funnet Q-Tec's kabinett. Det virker OK, men jeg vil ha metallfront og helst svart. CoolerMaster har et som tar microATX, noe som er uaktuelt. Lian-Li har et men det er i sølv, og ikke særlig fint. (og i tillegg dyrt) Mine planer med dette kabinettet er at jeg vil bruke det som en mediamaskin som skal brukes til å spille MP3, eventuelt DVD og divX. Er det noen som har erfaringer med dette? Windowsbaserte program er fordelaktige, men jeg er ikke fremmed for Linux Jeg har et 40x4 display av typen MatrixOrbital, og vil bruke det. Alle kommentarer verdsettes høyt! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) hva med http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KANAMHT200S]denne?[/url] Endret 25. mai 2004 av kolleckio Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Eller dette som er svart... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 skulle linke til det svart, men neida feil link Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Takk for tipset, men sjekket dere prisen??? Det er et flott kabinett, men litt over min prisklasse. Display har jeg jo allerede, og det kostet 1Kkr noen som vet om bra HTPC programvare? Har sjekket freevo, og det virket bra. Vet noen om det er støtte for et 40x4 seriedisplay til freevo? Lenke til kommentar
crusade Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) HTPC software, alt du trenger av linker. LCDsmartie er ok programvare til displayet, eller du kan bruke LCD plugin til girder om du benytter girder noke. Dersom du også skal bruker fjernkontroll vil du kunne styre alt via girder.. http://www.vendur.no/catalog/links.php?osC...928194133507bee Endret 26. mai 2004 av crusade Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Dette var en super side! Hjertlig takk! Akkurat hva jeg var på utkikk etter. Jeg har letet etter HTPC kabinetter, men jeg tror jeg skal satse på å bygge et kabinett selv. Jeg har følgende planer: Jeg har tenkt på å bygge kassa av MDF, og lage front av plexiglass, og lakkere innsiden svart matt, unntatt der LCD'en og IR'en skal være synlig. Dette tror jeg blir til å se svært bra ut. Er det noen som har erfaring med slikt? Er det fordelaktig å plassere hovedkort i bakenden slik at portene stikker ut? Er det ikke bedre å forlenge portene, og plassere kun det man har bruk for i bakenden? Her er hva jeg har av kontrollere: Som dere ser, digger jeg å lodde! Tastaturet er knapper jeg hentet fra et demontert minianlegg. Jeg har loddet det i en 4x4 matrise, men skal vurdere å finne en alternativ og mer logisk plassering på knappene. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ser tøft ut det der.. kanskje lage en worklogg.. Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ser tøft ut det der.. kanskje lage en worklogg.. ja, worklogger liker vi... Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Ja, worklogg kan jeg love dere! Jeg digger det selv! Jeg må bare gjøre ferdig eksamen, men i midten av juni er jeg sikkert igang! Følg med kjære barn! Endret 27. mai 2004 av Snublefot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå