Jumpern Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Blir det noen temp forskjeller ved å la viften blåse lufta ut eller inn på radiatoren? Bare lurte... Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det kommer ann på hva du tenker... OM du moterer en radiator på ett kabinett uten noe hull bakom, så tror jeg nok at du ville ha tjent på å blåse luf PÅ radiatoren, men en kompis av meg har vifta på innsida, og blåser lutf ut gjennom radiatoren... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det beste skal være å la vifta suge lufta gjennom radissen. Lenke til kommentar
Jumpern Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Det kommer ann på hva du tenker... OM du moterer en radiator på ett kabinett uten noe hull bakom, så tror jeg nok at du ville ha tjent på å blåse luf PÅ radiatoren, men en kompis av meg har vifta på innsida, og blåser lutf ut gjennom radiatoren... Har montert radiatoren på toppen av kabinettet m. hull. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Eg trur det er best og blåse lufta ned i kabinette. For då blir den kalde lufta teke ned og der kjem minst mulig støv inn. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Eg trur det er best og blåse lufta ned i kabinette. For då blir den kalde lufta teke ned og der kjem minst mulig støv inn. Det gir nok best kjøling av radiatoren, men det øker lufttemperaturen i kabinettet. Det kan ha en negativ effekt på komponenter i kabinettet som ikke kjøles via vannkjølingssystemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå