Maynard James Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hei, jeg har tenkt å bygget meg et kabinett i tre(tror jeg) så lurer jeg på hvilken tretype som er best å bruke? og hvilke målinger skal jeg ha på kabinettet, hvor stort burde det være osv? har tenkt å hatt et plexiglass i siden, og skal sikkert ha god gjennomkjøling. Skal være litt større en vanlig midi tower størrelse. Noen som har bygd egne kabinett og som kan hjelpe meg her? Mvh Shade Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Tja holder på og fikler med et, det ligger som worklogg , bare å se der . Målene står i første post. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 takk for målene snekker'n ser bra ut, men hvilket materliae burde jeg bruke? har lyst til å begynne på et sånt prosjekt nå er litt kult med eget kabinett osv Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Tja , jeg brukte kryssfiner og annbefaler det både fordi det er mer stabilt enn vanlig treverk og det veier ikke så mye . Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 tror jeg kommer til å ha "to" etasjer, en for strømforsyning osv, og selve hovedkortet i den nederste hvor mange vifteplasser kommer jeg til å trenge? har tenkt å kjøpe en BeQuiet 450 W fra www.3dfxcool.no noen som har erfaringer med denne? skal ha blått lys i kabinettet tror jeg kommer til å farge det sølv eller svart, eller kanskje bare ha det i trefarge noen forslag? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 var på maxbo i dag, og snakket litt med en av de som jobbet på trelageret... Han sa at jeg med fordel kunne bruke "hobbyplater" ellerno (ligna på laminat! ) på grunn av at dette er svært solid. Hvilken farge synes dere det er best å kombinere med "laminat" (lys) sølv eller svart (til cd rommer osv) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hobbyplater er også greit å bruke, men husk at om du skal lakkere så er de mere utsatt da de "beveger" seg tetter temp og fuktighet i rommet. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Jeg er da velsignet med at jeg faktisk liker treverk!! (og at jeg suger til å lakke! ) tenke og ha det "orginalt" hvis du lurte.. Endret 26. mai 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå