nomercy15 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) hei..har litt problemer med tv ut`en min hær.. forr det første så er det noe galt med bilde på tven.. det har farger men de virker kalde på en måte..de er ikke slik det skal være..mer grå aktig. bildet på tven er også ganske uklart og "flimmrer" litt Bildet kan brukes til å se film på men det er ganske ekkelt men i windows har jeg ikke sjangs..det er alt for uklart noen tips? har også noen spørsmål angående lyden..har kjøpt meg en "lydkabel" da.. i den ene enden er det en rød og hvit plugg..har da plugget disse rett på "convertern" eller hva den heter(den dingsen jeg kobler s-video ledningen i og lyd ledningene for å få dem inn i tven) men skjønner ikke helt hvor den andre enden skal da.skal den i vanlig høytaler utgang eller i souround ut gangen..har ikke fått ett eneste pip fra tven Noen tips der da? Har sikkert ikke fått med meg alt men bare spørr har fx5200 btw ( ja vet det suger) og bruker det lille driver ikonet til nvidia til å stille inn på tven prøvde tvtools først men fant ut at det bare var en evaluerings versjon såm bare varte i 15 minutter.. er heller ikke sikker på om jeg postet i rett kategori..håper det håper og på svar..takk på forhånd Endret 25. mai 2004 av nomercy15 Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Det er en rekke ting som kan påvirke dette med bilde. Det kan være TV'en din ikke takler det, kabelen, skjermkortet, oppsettet av pc'en, oppsett av tv og driveren. Jeg for min del hadde akkurat samme problem og fant ut at en ny og bedre kabel løste dette for meg. Det er vanskelig å finne ut akkurat hva som er galt i ditt tilfelle Endret 25. mai 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå