moray Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har hørt noen rykter om at hvis man kjøper varer hos databutikken.com kommer det bare 49,- i oppkravsgebyr og at de ikke legger på noe mer. Stemmer dette? I tilfelle.. Er det noen webshoper som kjører denne praksisen? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hvis dette er tilfellet hos databutikken er det iværtfall noe de har endret på i den siste tiden. Det var ikke slik før(er ikke så lenge siden jeg bestillte noe fra dem). Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Posten skal ha sine penger for å frakte varene uansett, så om du ikke betaler frakt på et eget punkt, er frakta innbakt i prisene (som naturligvis blir høyere). Lenke til kommentar
moray Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Men tar de gebyr i tillegg til postens takster? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Nederst i handlekurven står det angitt beløpet du skal betale for frakt. Hvis du handler for mer enn 500,- (?) blir dette 40,-, som er det gebyret posten skal ha for å levere mot postoppkrav. Altså: gratis frakt. Så enkelt er det. Ene fyren jeg bor sammen med fikk et Antec Sonata + mye annet dill fra dem for tre dager siden, og ja; det stemmer. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 I Sverige har de hatt sånn lenge, at de får "gratis frakt". Det kommer et kodeord i nyhetsbrevet dems, som du kan benytte for å få dette. Men jeg visste ikke at det finnes lignende til Norge Men det er jo positivt Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Databutikken.com fyller 3 år. Dette feirer vi med fraktfrie leveranser ved kjøp over 500,-. (kun Postens postoppkrav på 49,- kommer i tillegg) Med andre ord, Databutikken.com spanderer frakten, så lenge kunden betaler for selve oppkravet. Lenke til kommentar
moray Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Ok, så da er det de ryktene jeg har hørt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå