Gå til innhold

Ringenes Herre Trilogy DVD pakke

Hoax

Anbefalte innlegg

Ja jeg har vært "smart" å ventet på trilogi pakken istedenfor å kjøpe enkeltfilmene etterhvert som de kom...Nå som Atter en konge er kommet på DVD er det på tide å lete frem en billig pakke med alle tre filmene. Har faktisk ikke sett siste for at det skulle være noe ekstra å glede meg til når jeg fikk kjøpt filmene.

Har funnet Ringenes Herre pakken med filmene til kr 649,00 + frakt

Inneholder:

6 DVD-plater

-In depth programs

-Featurettes

-Behind-the-scenes

-LordoftheRings.net featurettes

-Short films

Er det noen som vet om en bedre deal? Er egerntlig bare intressert i selve filmene og ekstramatriell er noe jeg kan finne på å se første gangen jeg ser på DVD'en

Er det noen bra utenlandske webshops som HAR filmen og som fikser litt på verdi så jeg slipper mva?

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man ser på hvilke utgaver som har kom for de andre epidosene, så spår jeg følgende;

Først selges vanlig versjon (2 dvd), så kommer directors cut (4 dvd), så kommer collectors edition (6? dvd), og så kommer ultimate collectors trilogy box set (masse dvd).

Nesten som utgivelsestaktikken til Metallica, hihi.

Lenke til kommentar
Du glemte å nevne "Ultimate Collectors Edition Extra" som kommer på 84 DVD'er og inneholder over 355 timer med ekstra materiell. :lol:

seriøst 355 timer ?

Det er jaggu meg lenge å sitte forann tven.

eeeh, jeg tror det var litt ironiskt :roll:

Jeg vet bare jeg skal ha hele trilogien, vilken samlepakke jeg skal ha ser jeg.

Lenke til kommentar

Jeg selv ville ha ventet... Jeg har fra før av begge special extended versionene... og disse er laaaangt mye bedre i og med at de er opptil 40 minutter lengre enn de enkle versjonene. Spørs bare om det i det hele tatt kommer en slik boks for de spesielle versjonene også, isåfall blir det trolig uten figurene.

Lenke til kommentar
Du glemte å nevne "Ultimate Collectors Edition Extra" som kommer på 84 DVD'er og inneholder over 355 timer med ekstra materiell. :lol:

seriøst 355 timer ?

tror at han skjønnte det å bare kødda :roll:

Eller?

Lenke til kommentar

seriøst 355 timer ?

Denne er ikke så alt for langt unna: http://www.imdb.com/title/tt0284020/

Vil ha den der, jeg...

Lenke til kommentar

Takker for tips og komentarer, kjekkt med info :)

gunfreak19 - Jeg får prøve å bestille der, håper for all del jeg slipper +24% moms og toll avgift når det kommer til Norge da, sånnt er bare rent tragisk :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...