efraet Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Jeg har en god del kode skrevet i visual studio .NET. Er det noen som vet hvordan jeg kan, uten for mye arbeid, publisere dette på nett med rett styling av koden? Tenker da på den stilen som editoren i Visual Studio bruker. Endret 25. mai 2004 av efraet Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Tror PHP har en slags funksjon for farging av kode, om det var noe sånt du mente..? (Mulig det bare funker for språk som html og php? ) Får vente til en av guruene ser denne posten, tror jeg! Endret 25. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
sim Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 PHP har iallefall highlight_string() og highlight_file(), men tror disse kun tar PHP. Lenke til kommentar
efraet Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Har funnet en bra løsning. Bruker php-pakken "Beautifier : Flexible Syntax Highlighting". Så vet dere det! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 highlight_string() og highlight_file() highlighter kun php-kode ja, men det finnes mange "bibliotek" som den du fant der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå